Θα αποφύγουν το λουκέτο οι Άγιοι Θεόδωροι;
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 274 ΦΟΡΕΣ
Πολύ δύσκολη η συμμετοχή των Αρχαγγελιτών στο νέο πρωτάθλημα
Πολύ σύντομη φαίνεται πως θα είναι η παρουσία των Αγίων Θεοδώρων στο τοπικό μπάσκετ. Μέσα σε λίγα χρόνια, η ομάδα του Αρχαγγέλου κατάφερε να πρωταγωνιστήσει στο ανδρικό, να πάρει πρωτάθλημα και άνοδο στη Γ’ εθνική και αμέσως μετά να ξεκινήσει η κατηφόρα της η οποία κατά τα φαινόμενα οδηγεί στη διάλυση.
Ο Ιούλιος πλησιάζει στο τέλος του, το ίδιο και η μεταγραφική περίοδος και οι «Άγιοι» δεν έχουν κινηθεί καθόλου για τη στελέχωση του ρόστερ τους εν όψει του νέου πρωταθλήματος. Οι βασικοί παίκτες έχουν αποχωρήσει και «κλείσει» σε άλλες ομάδες, αφήνοντας εντελώς αποδυναμωμένους τους «πορτοκαλί», ενώ και ο προπονητής Χρήστος Μπίλιας δεν έχει αποφασίσει τι θα κάνει.
Έγινε μία προσπάθεια μήπως και βρεθούν εφτά – οχτώ αθλητές να φτιάξουν ένα σύνολο που, φυσικά, δε θα είχε υψηλούς στόχους αλλά τουλάχιστον θα συνέχιζε τη λειτουργία του σωματείου. Κι αυτή η προσπάθεια έπεσε στο κενό.
Κι εφόσον πολύ δύσκολα θα λειτουργήσει το ανδρικό, ακόμα πιο δύσκολα θα λειτουργήσουν οι ακαδημίες.
Εκεί υπήρξε και η παραίτηση του υπεύθυνου των υποδομών, Σταμάτη Χατζόπουλου, χωρίς να προχωρήσει η διοίκηση σε αντικατάστασή του.
Δυστυχώς, γι’ άλλη μία φορά ένα χωριό του μεγέθους του Αρχαγγέλου αλλά και όλη η τριγύρω περιοχή μένει χωρίς ομάδα μπάσκετ εκτός και αν την τελευταία στιγμή η προσπάθεια γίνει πιο μεθοδικά και βρεθεί λύση.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News