Δεν πληρώνουν ασφαλιστικά ταμεία και Εφορία, ούτε τη ΔΕΗ, ούτε τη ΔΕΥΑΡ, ούτε και τους εργαζομένους!

Δεν πληρώνουν ασφαλιστικά ταμεία και Εφορία, ούτε τη ΔΕΗ, ούτε τη ΔΕΥΑΡ, ούτε και τους εργαζομένους!

Δεν πληρώνουν ασφαλιστικά ταμεία και Εφορία, ούτε τη ΔΕΗ, ούτε τη ΔΕΥΑΡ, ούτε και τους εργαζομένους!

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 474 ΦΟΡΕΣ

Κακίες

► Ορισμένοι αντιλαμβάνονται την επιχειρηματικότητα ως εξής: Δεν πληρώνουν ασφαλιστικά ταμεία και Εφορία, ούτε τη ΔΕΗ, ούτε τη ΔΕΥΑΡ, ούτε και τους εργαζομένους! Αυτό όμως δεν είναι επιχειρηματικότητα, αλλά...κλεπτοκρατία!

► Συμβαίνει αυτό; Δυστυχώς! Και εκτός των άλλων συνιστά αθέμιτο ανταγωνισμό προς τις υγιείς επιχειρήσεις, αρκετές εκ των οποίων έχουν πέσει θύματα τέτοιων «αεριτζήδων» και συνεχίζουν να πέφτουν!

► Όπως λέει μάλιστα φίλος της στήλης, ο καπιταλισμός είναι ένα δημοκρατικό και αξιοκρατικό σύστημα αλλά...καμία σχέση μ’ αυτά που ξέρουμε στην Ελλάδα! (και όσοι προφανώς δεν κατάλαβαν...μάλλον επίτηδες το κάνουν!).

Ο κακός

Διαβάστε ακόμη

Δημόσια κλήρωση για τις θέσεις στη λαϊκή αγορά του Αγίου Δημητρίου

Συνεχής επαγρύπνηση και προσοχή!

Επανεκλογή Στ. Σκάρου στην προεδρία του Τμήματος HJ-33 ΑΧΕΠΑ Ρόδου

Ρόδος: Επικίνδυνη λακκούβα στον περιμετρικό δρόμο της Κρεμαστής

Η ανάπλαση των κατασκηνώσεων του Προφήτη Ηλία

Κ. Χαλκιάς: Προσεκτικοί χειρισμοί για το νέο Δικαστικό Μέγαρο

Σοβαρά προβλήματα ασφάλειας για πεζούς στην τουριστική περιοχή της Λάρδου

Ο δήμος Ρόδου προμηθεύεται λεωφορεία…