«Πέταξε» για Αθήνα ο Πήγασος Κρεμαστής

«Πέταξε» για Αθήνα ο Πήγασος Κρεμαστής

«Πέταξε» για Αθήνα ο Πήγασος Κρεμαστής

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 246 ΦΟΡΕΣ

Μπαίνει από αύριο στη «μάχη» των αγώνων ανόδου στην Α2 γυναικών

Αύριο, Πέμπτη 23 Ιουνίου, αρχίζουν στο κλειστό γυμναστήριο του Μετς τα μπαράζ ανόδου στην Α2 εθνική κατηγορία γυναικών, με τη συμμετοχή και του πρωταθλητή Δωδεκανήσου, Πήγασο.

Η ομάδα της Κρεμαστής αγωνίζεται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στο ειδικό πρωτάθλημα κι ευελπιστεί φέτος να καταφέρει ό,τι δεν μπόρεσε πέρσι, δηλαδή τον προβιβασμό της στον Όμιλο Νότου της Α2.

Η αποστολή αναχώρησε ήδη από τη Ρόδο καθώς ο Βαγγέλης Αθανασιάδης έκρινε πως έπρεπε να γίνουν και δύο προπονήσεις στην Αθήνα, ούτως ώστε να ενσωματωθούν και οι υπόλοιπες αθλήτριες, κι έτσι η ομάδα πήγε στην Αθήνα νωρίτερα. Θα μπορέσουν να προπονηθούν όλες μαζί πριν τα παιχνίδια με Θησέα Παναγιούδας, Κούρο Σάμου και Αναγέννηση Λαμίας.

Διαβάστε ακόμη

Τένις: Προκρίσεις στο διπλό για Αυγέρη και Παπαγαπητού στην Τιμισοάρα

Η δράση στην 3η αγωνιστική του Εργασιακού Κυπέλλου μπάσκετ

Μπάσκετ: Δεν συνεχίζει στον Διαγόρα ο Κώστας Λιβιεράτος

Μεγάλη πρεμιέρα με 3-0 για την Εθνική τένις Κοριτσιών U14!

Βασίλης Τσακίρης και Μανώλης Αυγουστάκης παραμένουν στον Ορφέα

Επιτυχημένο το «Rodos Arena Cup»

Αλλάζει τηλεοπτική "στέγη" η GBL!

Τετράδα ανανεώσεων στον ΠΑΟΚ Ρόδου