Άκαρπη και η δεύτερη Γ.Σ. στα Μαριτσά
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 172 ΦΟΡΕΣ
Χωρίς ουσιαστικό αποτέλεσμα έμεινε και η δεύτερη απόπειρα της διοίκησης του Ηρακλή Μαριτσών να συγκαλέσει Γενική Συνέλευση, το βράδυ της Δευτέρας, ώστε να ενημερώσει τα μέλη του σωματείου για τον απολογισμό της αγωνιστικής περιόδου και κυρίως, για τα οικονομικά.
Η προσέλευση ήταν κάπως μεγαλύτερη σε σχέση με την Κυριακή, ωστόσο και πάλι δεν οδήγησε σε απαρτία, με τον πρόεδρο Βασίλη Παπακωνσταντή να προγραμματίζει νέα Γ.Σ. για τις 9 το βράδυ της ερχόμενης Παρασκευής, και πάλι στην αίθουσα της Κοινοτικής Βιβλιοθήκης των Μαριτσών.


Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News