Άκαρπη και η δεύτερη Γ.Σ. στα Μαριτσά

Άκαρπη και η δεύτερη Γ.Σ. στα Μαριτσά

Άκαρπη και η δεύτερη Γ.Σ. στα Μαριτσά

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 172 ΦΟΡΕΣ

Χωρίς ουσιαστικό αποτέλεσμα έμεινε και η δεύτερη απόπειρα της διοίκησης του Ηρακλή Μαριτσών να συγκαλέσει Γενική Συνέλευση, το βράδυ της Δευτέρας, ώστε να ενημερώσει τα μέλη του σωματείου για τον απολογισμό της αγωνιστικής περιόδου και κυρίως, για τα οικονομικά.

Η προσέλευση ήταν κάπως μεγαλύτερη σε σχέση με την Κυριακή, ωστόσο και πάλι δεν οδήγησε σε απαρτία, με τον πρόεδρο Βασίλη Παπακωνσταντή να προγραμματίζει νέα Γ.Σ. για τις 9 το βράδυ της ερχόμενης Παρασκευής, και πάλι στην αίθουσα της Κοινοτικής Βιβλιοθήκης των Μαριτσών.

Διαβάστε ακόμη

Επιστροφή της Ειρήνης Παπαεμμανουήλ στον Σταυρό Καλυθιών και νέες ανανεώσεις

Έζρα Μανιόν: «Σπουδαία πρόκληση ο Κολοσσός»

Από τον Ζέφυρο προς την Καλλιθέα οι δεύτερες «Παράκτιες Διαδρομές» του ΑΣΙΑΘ Ρόδου

Στα ρεκόρ του Βαλκανικού του Βόλου η Ραφαέλα Σπανουδάκη με την ομάδα 4x100

Και τη νέα περίοδο στον Ταξιάρχη Καλάθου ο Κυριάκος Στελλάς

Παραμένουν στον Ορφέα οι Θεόφιλος Τσικούρης και Μαρσέλ Μιρασί

Κάτω από τα δοκάρια των Πανθήρων ο Ηλίας Τσαβαρής

Ελπίδα Πεταλούδων: «Δημιουργία μίας ισχυρής ομάδας, ικανής να φτάσει ψηλά»