Σε λίγο θα ζητούν να... ανάβουν και κεριά και λάμπες
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 592 ΦΟΡΕΣ
Τσουχτερό... λογαριασμό στο καλύτερο μαγαζί – γωνία του νομού μας, (την Δημόσια Οικονομική Εφορία) απέστειλε όπως μαθαίνουμε η ΔΕΗ.
Το περίεργο δεν είναι αυτό (αφού πρόκειται για υπηρεσία του δημοσίου που δεν πληρώνει) αλλά για το γεγονός ότι ζητούνται εξηγήσεις γιατί τα... γραφεία της Δ.Ο.Υ Ρόδου καταναλώνουν τόσο... πολύ ρεύμα! Έτσι που πάει δηλαδή η υπόθεση, σε λίγο καιρό.... βλέπουμε τους υπαλλήλους να εργάζονται με λάμπες πετρελαίου και κεράκια! Αλλού το πάνε όπως φαίνεται οι... φωστήρες μας κι άλλος είναι ο στόχος τους όπως υποψιαζόμαστε.
Να... ετοιμάζονται για βραχυκυκλώματα εκεί στην Περιφέρεια με λίγα λόγια..!
Μιχ.Μ.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News