Σε λίγο θα ζητούν να... ανάβουν και κεριά και λάμπες

Σε λίγο θα ζητούν να... ανάβουν  και κεριά και λάμπες

Σε λίγο θα ζητούν να... ανάβουν και κεριά και λάμπες

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 592 ΦΟΡΕΣ

Τσουχτερό... λογαριασμό στο καλύτερο μαγαζί – γωνία του νομού μας, (την Δημόσια Οικονομική Εφορία) απέστειλε όπως μαθαίνουμε η ΔΕΗ.

Το περίεργο δεν είναι αυτό (αφού πρόκειται για υπηρεσία του δημοσίου που δεν πληρώνει) αλλά για το γεγονός ότι ζητούνται εξηγήσεις γιατί τα... γραφεία της Δ.Ο.Υ Ρόδου καταναλώνουν τόσο... πολύ ρεύμα! Έτσι που πάει δηλαδή η υπόθεση, σε λίγο καιρό.... βλέπουμε τους υπαλλήλους να εργάζονται με λάμπες πετρελαίου και κεράκια! Αλλού το πάνε όπως φαίνεται οι... φωστήρες μας κι άλλος είναι ο στόχος τους όπως υποψιαζόμαστε.

Να... ετοιμάζονται για βραχυκυκλώματα εκεί στην Περιφέρεια με λίγα λόγια..!
Μιχ.Μ.

Διαβάστε ακόμη

Δημόσια κλήρωση για τις θέσεις στη λαϊκή αγορά του Αγίου Δημητρίου

Συνεχής επαγρύπνηση και προσοχή!

Επανεκλογή Στ. Σκάρου στην προεδρία του Τμήματος HJ-33 ΑΧΕΠΑ Ρόδου

Ρόδος: Επικίνδυνη λακκούβα στον περιμετρικό δρόμο της Κρεμαστής

Η ανάπλαση των κατασκηνώσεων του Προφήτη Ηλία

Κ. Χαλκιάς: Προσεκτικοί χειρισμοί για το νέο Δικαστικό Μέγαρο

Σοβαρά προβλήματα ασφάλειας για πεζούς στην τουριστική περιοχή της Λάρδου

Ο δήμος Ρόδου προμηθεύεται λεωφορεία…