Παραμένει στην… εξορία η Αναγέννηση Έμπωνα
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 161 ΦΟΡΕΣ
Με την ποινή του αποκλεισμού του γηπέδου της για δύο αγωνιστικές τιμωρήθηκε για τα όσα έγιναν στο παιχνίδι με την Κύπρο
Καιρό θα κάνει να παίξει στη φυσική της έδρα η Αναγέννηση Έμπωνα, καθώς δεν της έφτανε η ποινή των δύο αγωνιστικών αποκλεισμού του γηπέδου της που τη συνόδευε από την προηγούμενη χρονιά, χθες τιμωρήθηκε από την Πειθαρχική Επιτροπή της ΕΠΣΔ με άλλες δύο αγωνιστικές, πληρώνοντας τα όσα συνέβησαν στο τέλος του αγώνα με την Κύπρο.
Εν τω μεταξύ, με χρηματικά πρόστιμα τιμωρήθηκαν οι Απόλλων Απ., Δόξα Ψ. και ΑΕΡΑ, ενώ ο βοηθός προπονητής του τελευταίου Γιώργος Κοιλιάς, θα παρακολουθήσει τα επόμενα πέντε παιχνίδια της ομάδας του από την εξέδρα. Η Πειθαρχική Επιτροπή επέβαλε τις παρακάτω ποινές:
Απόλλων Απ.-Κλεάνθης (24.10.2015)
*Στο σωματείο Απόλλων Απ. την πειθαρχική ποινή της έγγραφης επίπληξης και χρηματικό πρόστιμο 50 ευρώ (άρθρο 15. παρ. 3 του Π.Κ.)
Δόξα Ψ.-ΑΕΡΑ (24.10.2015)
*Στο σωματείο Δόξα Ψ. την πειθαρχική ποινή της έγγραφης επίπληξης και χρηματικό πρόστιμο 30 ευρώ (άρθρο 15. παρ. 3 του Π.Κ.)
*Στο σωματείο ΑΕΡΑ την πειθαρχική ποινή της έγγραφης επίπληξης και χρηματικό πρόστιμο 30 ευρώ (άρθρο 15. παρ. 3 του Π.Κ.)
*Στον αναγραφόμενο στο Φ.Α. Γεώργιο Κοιλιά, βοηθό προπονητή, την πειθαρχική ποινή της απαγόρευσης εισόδου στους αγωνιστικούς χώρους για 5 αγωνιστικές και χρηματικό πρόστιμο 50 ευρώ (άρθρο 11 παρ. 2 του Π.Κ.)
Αναγέννηση Ε.-Κύπρος (25.10.2015)
*Στο σωματείο Αναγέννηση Ε. την πειθαρχική ποινή της στέρησης του δικαιώματος να αγωνίζεται στην έδρα του για 2 αγωνιστικές και χρηματικό πρόστιμο 100 ευρώ. (άρθρο 15 παρ. 8 περ. δ και άρθρο 15 παρ. 8 περ. α του Π.Κ.)
Τα χρηματικά πρόστιμα θα πρέπει να καταβληθούν μέχρι τις 6 Δεκεμβρίου 2015.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News