“Ηλιακό δέντρο” έστησαν στα Τρίκαλα, στη Ρόδο ψάχνουμε ακόμη να αλλάξουμε λάμπες
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1462 ΦΟΡΕΣ
Μετά το… λεωφορείο χωρίς οδηγό, στα Τρίκαλα, έβαλαν σε εφαρμογή και το ηλιακό δέντρο! Πρόκειται για μια ενεργειακά αυτόνομη κατασκευή που παρέχει υπηρεσίες προς τους πολίτες και μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε πολλούς διαφορετικούς χώρους, προσφέροντας δωρεάν, σκίαση, φωτισμό, καθώς επίσης και οθόνες όπου μπορεί κάποιος να μπει στο διαδίκτυο και να αναζητήσει πληροφορίες ή απλά να «σερφάρει»!
Κι εμείς στη Ρόδο, παλεύουμε στα χωριά μας να βρούμε πόρους να αλλάξουμε λάμπες στους στύλους της ΔΕΗ…!
Μιχ.Μ.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News