Για τη Δημοτική Αστυνομία

Για τη Δημοτική  Αστυνομία

Για τη Δημοτική Αστυνομία

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 649 ΦΟΡΕΣ


Πριν πολλά χρόνια ήμουν δημοτικός σύμβουλος της μειοψηφίας με ηγέτη τον αείμνηστο Δημήτρη Βενετοκλή. Συναντηθήκαμε, όπως πάντα στο σπίτι του και συζητήσαμε το θέμα: «Δημοτική Αστυνομία».

Εξέφρασα τη γνώμη μου, η οποία ήταν «Πολύ καλή και χρήσιμη η ίδρυση Δημοτικής Αστυνομίας, αλλά εξαρτάται από τα καθήκοντα, τις υποχρεώσεις και τα δικαιώματα των Δημοτικών Αστυνομικών».

Υποστήριξα, δυνατά ότι ο Δημοτικός Αστυνομικός να έχει τα ίδια δικαιώματα των αστυνόμων της Αστυνομικής Διεύθυνσης. Να φέρει οπλισμό, να συλλαμβάνει, να προσάγει στον εισαγγελέα και άλλα παρόμοια. Βέβαια, θα είχαν και όλες τις άλλες ειρηνικές δραστηριότητες. Γιατί είχα αυτή την ιδέα δια τη δημοτική αστυνομία;

Διότι προέβλεψα την αύξηση της παραβατικότητας στην περιοχή μας, με την αύξηση του πληθυσμού με τα ναρκωτικά, με τους ΡΟΜΑ, με το παραεμπόριο και όλα τα κακά που συμβαίνουν στη Ρόδο μας. Τότε θα καταψήφιζα αν δεν θα γινόντουσαν όλα αυτά που πρότεινα.
«Ροδίτες τρέξτε! Ο χρόνος περνά γρήγορα».

Γράφει ο Βασίλης Μαυράκης

Διαβάστε ακόμη

Μάνος Δ. Κόκκινος: Ανδρέας Παπανδρέου-Ένας μεγάλος δημοκρατικός ηγέτης, οραματιστής, επαναστάτης και άνθρωπος

Σταύρος Μιχαηλίδης: Οι νησιωτικές επιχειρήσεις χωρίς μεταφορικό ισοδύναμο για 3 χρόνια –Νέος «ΟΠΕΚΕΠΕ» στο μεταφορικό ισοδύναμο;

Αγγελική Κ. Μοράρη: Παιδική διατροφή: Από το «δεν μου αρέσει» στο «θα το δοκιμάσω»

Γιάννης Σαμαρτζής: Οικονομίες έντασης Κεφαλαίου και έντασης Εργασίας: Οι δύο Πυλώνες της Παραγωγής και Παραγωγικότητας

Κοσμάς Σφυρίου: 30 χρόνια από τον θάνατο του Ανδρέα Παπανδρέου

Κώστας Καστανάκης: Η επόμενη πλημμύρα ξέρει ήδη τη διεύθυνσή σου

Μαρία Καρίκη: Αναζητώντας διαφυγή…

Θάνος Ζέλκας: Αλλαγή: η πιο βολική υπόσχεση