Στο δήμαρχο οι επαγγελματοβιοτέχνες

Στο δήμαρχο οι επαγγελματοβιοτέχνες

Στο δήμαρχο οι επαγγελματοβιοτέχνες

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 329 ΦΟΡΕΣ

Εθιμοτυπική συνάντηση με το Δήμαρχο Ρόδου, Φώτη Χατζηδιάκο, είχε το νέο Διοικητικό Συμβούλιο της Ομοσπονδίας Επαγγελματιών Βιοτεχνών Εμπόρων Δωδεκανήσου.

Κατά την διάρκεια της πολύωρης συνάντησης αποφασίστηκε η αγαστή συνεργασία μεταξύ των δύο πλευρών στο μέλλον.

Ο Δήμαρχος, ζήτησε την άποψη της Ο.Ε.Β.Ε.Δ. για διάφορα θέματα που απασχολούν την δημοτική αρχή και έχουν άμεση σχέση με την κοινωνία της Ρόδου, την λειτουργία δημοτικών επιχειρήσεων κτλ. Επίσης, ενημερώθηκε εκτενώς για την δυσμενή κατάσταση που βιώνουν τα μέλη της Ομοσπονδίας τα τελευταία χρόνια, με δεδομένη την οικονομική δυσχέρεια που επικρατεί αλλά και τις δυσοίωνες συνθήκες που φαίνεται ότι θα επακολουθήσουν.

Μετά το πέρας της συνάντησης, ο πρόεδρος της Ο.Ε.Β.Ε.Δ. κ. Νίκος Τσούλλος δήλωσε: « Η σημερινή συνάντηση είχε εθιμοτυπικό χαρακτήρα, με την προσδοκία για ενιαία χάραξη ενός στρατηγικού σχεδιασμού με φόντο τη Ρόδο του μέλλοντος, της ανάπτυξης και της ευημερίας» .

Στη συνάντηση συμμετείχαν: ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Νίκος Τσούλλος, η Αντιπρόεδρος Αικατερίνη Παπασάββα, ο Ταμίας Κώστας Καρεκλάς, ο Γενικός Γραμματέας Γιώργος Πάγκαλης και τα μέλη Γιάννης Κλούβας και Γιώργος Λάσπας.

Διαβάστε ακόμη

Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου: Τα όρια και της ελάχιστης πλέον σοβαρότητας είναι αυτά που έχουν ξεπεραστεί προ πολλού από την Χρύσα Καραγιάννη

Ανακοίνωση της Χρύσας Καραγιάννη: "Η διαστρέβλωση έχει τα όριά της"

Σημαντικό βήμα για την αναβάθμιση του λιμένα Μανδρακίου Νισύρου

Νέα Πρυτανική Αρχή στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου

Με Lidl Plus φουλάρεις και πας!

Από τη διεθνή νομολογία στη φωνή των Καλύμνιων ψαράδων – Μεγάλο ενδιαφέρον στην παρουσίαση του βιβλίου του Γεώργιου Νούλα στην Κάλυμνο

Ξεκίνησαν εργασίες αποκατάστασης στον Νέο Λιμένα Σύμης – Προχωρούν νέες παρεμβάσεις αναβάθμισης

Οργανωμένο πάρκο δασικής αναψυχής στον Προφήτη Ηλία