Διήμερα σεμινάρια του ΤΟΔ σε Κω και Ρόδο
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 173 ΦΟΡΕΣ
Οι διαιτητές και οι παρατηρητές διαιτησίας των νησιών του Βορείου Συγκροτήματος θα είναι οι πρώτοι που θα καθίσουν στα «θρανία» του ΤΟΔ, στο πλαίσιο των σεμιναρίων που διοργανώνονται ενόψει της έναρξης των διοργανώσεων της νέας αγωνιστικής περιόδου.
Το ραντεβού έχει κλειστεί για το σαββατοκύριακο 22-23 Αυγούστου. Το σαββατοκύριακο 29-30 Αυγούστου θα ακολουθήσουν οι διαιτητές και οι παρατηρητές διαιτησίας από τη Ρόδου. Τα σεμινάρια περιλαμβάνουν και τη διεξαγωγή δοκιμασιών φυσικής κατάστασης, στις οποίες θα τρέξουν όλοι ανεξαιρέτως οι διαιτητές που θα προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στα τοπικά πρωταθλήματα.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News