Τζάμπα καίνε οι… λάμπες
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 344 ΦΟΡΕΣ
Αναρωτιέται ο συμπολίτης μας κος Ηλίας, πόσο δύσκολο είναι άραγε να ρυθμιστεί σωστά ο φωτισμός σε ορισμένους δρόμους, έτσι ώστε οι λάμπες να ανάβουν όταν πρέπει, δηλαδή το βράδυ! Γιατί δυστυχώς, αυτό που παρατηρείται είναι ακόμα κι όταν ξημερώσει, πολλές από αυτές να ανάβουν.
Μια τυπική ρύθμιση στον αισθητήρα είναι που απαιτείται να γίνει, όπως επισημαίνει ο ίδιος. Γιατί σε τέτοιες εποχές που βρισκόμαστε, ακόμα και αυτά τα ελάχιστα λεπτά μετράνε στην τσέπη όλων μας.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News