Το «κερασάκι» έβαλε ο Άρης!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 92 ΦΟΡΕΣ
Oι «κιτρινόμαυροι» κατάφεραν να κρατήσουν στην ομάδα τους και τον «κανονιέρη» Μάριο Μπαϊρακτάρη!
Για λογαριασμό του Άρη θα συνεχίσει να «πυροβολεί» και φέτος τις αντίπαλες εστίες, ο Μάριος Μπαϊρακτάρης! Αμέσως μετά τη μη διάλυση της συμφωνίας του με τον Αστέρα Μασσάρων, οι περισσότεροι εκτίμησαν πως ο έμπειρος επιθετικός θα παρέμενε στους «κιτρινόμαυρους» του Αρχαγγέλου, κρατώντας πάντως μία επιφύλαξη για την πιθανότητα εμφάνισης πρότασης από άλλη ομάδα, δεδομένου πως δεν παύει ο Μπαϊρακτάρης να αποτελεί μία από τις σταθερές αξίες του τοπικού.
Όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, ο Μπαϊρακτάρης όντως δέχθηκε κρούση από συλλόγους και πιθανώς αυτός ήταν και ο λόγος που οι άνθρωποι του Άρη απέφευγαν να μιλήσουν για την επιστροφή του.
Τη δυνατότητα να «ανοιχτούν» την απέκτησαν χθες, καθώς η διοίκηση Σφυριαλλά όχι μόνο επιβεβαίωσε τη συμφωνία της με τον ποδοσφαιριστή, αλλά και πήρε στα χέρια της την ελευθέρα του.
Ο Μάριος Μπαϊρακτάρης, όπως και ο Μιχάλης Τσελεπίδης, ο οποίος συμφώνησε να επιστρέψει στον Άρη το βράδυ της Παρασκευής, θα δώσουν κανονικά το παρών στην αυριανή πρώτη προπόνηση του γηπέδου Αρχαγγέλου, η οποία και σηματοδοτεί την έναρξη της προετοιμασίας.
Το τρέξιμο θα αρχίσει στις 5:15 το απόγευμα, ενώ θα προηγηθεί ο Αγιασμός.


Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News