Φιλικό με την Κ-19 του Ολυμπιακού έκλεισε ο Ιάλυσος!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 620 ΦΟΡΕΣ
Βρήκε ακόμη έναν δυνατό αντίπαλο για την περίοδο της προετοιμασίας του
Ένα ακόμα ενδιαφέρον φιλικό παιχνίδι προετοιμασίας έκλεισε ο Ιάλυσος. Οι «ερυθροκίτρινοι» πήραν το ΟΚ από τον Ολυμπιακό για την έλευση των ποδοσφαιριστών της Κ-19 στο νησί μας για να δώσουν φιλικό παιχνίδι με την ομάδα του Πέτρου Μίχου.
Απομένει μόνο η ημερομηνία της διεξαγωγής του φιλικού η οποία θα ανακοινωθεί μαζί με όλα τα υπόλοιπα που θα κλείσει μέσα στην επόμενη εβδομάδα.
Το φιλικό που «πονοκεφαλιάζει» τον Ιάλυσο είναι αυτό με τον Πανιώνιο. Οι «κυανέρυθροι» της Νέας Σμύρνης θα πάνε για προετοιμασία στην Τουρκία. Ο Ιάλυσος αυτό που επιδιώκει είναι να διευκολύνει τον Πανιώνιο και κατά την επιστροφή του στην Ελλάδα να περάσει από τη Ρόδο για το ήδη προγραμματισμένο φιλικό παιχνίδι.
Παράλληλα οι ιθύνοντες του Ιάλυσου κάνουν επαφές και με τις δυνατές ομάδες του νησιού μας της Α΄ Κατηγορίας, προκειμένου να γίνουν όσο γίνεται δυνατότερα τεστ προετοιμασίας.
ΦΡΑΓΚΟΣ ΚΑΙ ΛΩΤΤΑΣ
Αυτό το Σαββατοκύριακο είναι πολύ ήρεμο. Δεν υπήρξε καμιά ανακοίνωση χθες που να αφορά τις μεταγραφές της ομάδας, καθώς οι πάντες περίμεναν να δουν τις εξελίξεις στον πολιτικό στίβο κι ανάλογα να κινηθούν στον αθλητικό. Επομένως, μεταγραφικά δεν υπήρξε κάτι μέχρι χθες το απόγευμα.
Είναι αλήθεια πως ο Ιάλυσος «κυνηγάει» το Μιχάλη Φράγκο. Ο 25χρονος Ροδίτης επιθετικός που τα τελευταία χρόνια έχει αφήσει πολύ καλές εντυπώσεις σε Φωκικό και Καλλιθέα, ενδιαφέρει τον Πέτρο Μίχο.
Τελευταίες πληροφορίες ανέφεραν πως, ο Φράγκος θέλει να μείνει στην Αθήνα και στην Καλλιθέα για δικούς του λόγους, αλλά οι «ερυθροκίτρινοι» επιμένουν να θέλουν να τον αποκτήσουν.
Τις επόμενες μέρες αναμένεται να ξεκαθαρίσει οριστικά το θέμα του.
Στο μεταξύ δεν έφτασε ακόμη στον Ιάλυσο η απάντηση του Άρη Λώττα και κατά συνέπεια η περίπτωση του όπως και του Φράγκου, δείχνει να απομακρύνεται.
Αν συμβεί αυτό, τότε ο Ιάλυσος θα στραφεί σε άλλες περιπτώσεις.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News