Σ’ ένα μήνα το... χτίσιμο του Αγίου Λουκά
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 312 ΦΟΡΕΣ
Από τον Ιούνη θα ξεκινήσουν να δρομολογούνται οι διαδικασίες σχεδιασμού του ρόστερ ενόψει της νέας περιόδου
Μέσα στον Ιούνη θα ξεκινήσουν οι διαδικασίες σχεδιασμού και οργάνωσης στον Άγιο Λουκά.
Οι Αφαντενοί είχαν μια πολύ καλή παρουσία στο πρωτάθλημα της Β’ Κατηγορίας την περασμένη περίοδο και δούλεψαν σε μεγάλο βαθμό και με ντόπιους ποδοσφαιριστές. Από τις 10 Ιουνίου, όταν θα γίνει και ο γενικότερος απολογισμός στη συνεδρίαση της διοίκησης σχετικώς με το προηγούμενο πρωτάθλημα, θα ξεκινήσει το «χτίσιμο» της νέας ομάδας.
Όσον αφορά το Γιώργο Μπακίρη, δεν έχει υπάρξει κάποια συνάντηση με τη διοίκηση του συλλόγου, και αφού ξεκινήσουν να δρομολογούνται οι διαδικασίες θα είναι σε θέση να συζητήσει αν παραμείνει στον πάγκο άλλη μια περίοδο.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News