Ιδιώτες με δικά τους έξοδα, αλλάζουν καμένες λάμπες στην Ιαλυσό!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 526 ΦΟΡΕΣ
“Όταν ρώτησα κάποιον δημοτικό σύμβουλο πότε θα αλλάξει ο δήμος λάμπες, στην Ιερού Λόχου μου απάντησε ότι δεν υπάρχουν χρήματα
για λάμπες, θα ήθελα να ρωτήσω τους υπεύθυνους, αν δεν θεωρούν σημαντικό το αυτονόητο, να περπατάνε δηλ., οι τουρίστες στο δρόμο με ασφάλεια γιατί τρέχουν στο εξωτερκό στις εκθέσεις για να φέρουν τουρίστες.Είναι λυπηρό κύριοι η Ρόδος να μην μπορεί να δώσει 200 ή 300 ευρώ για λάμπες και να φωτίσει τον πιο πολυσύχναστο δρόμο της Ιαλυσού, είμαστε άξιοι της μοίρας μας. .. Αυτή η ιστορία ότι δηλ. δεν έχει ο δήμος χρήματα για λάμπες είναι εδώ και κάποια χρόνια, η ιστορία συνεχίζεται...
Εγώ άλλαξα τις λάμπες πριν δύο χρόνια και μάλλον θα το ξανακάνω γιατί εκτός τους αυτονόητους επαγγελματικούς λόγους, ντρέπομαι όταν με ρωτούν οι τουρίστες γιατί ο δρόμος είναι σκοτεινός να τους πω ότι ο δήμος μου δεν έχει 200 ή 300 ευρώ να φωτίσει, κοινώς ρεζιλίκια και για του λόγου το αληθές... το 2013 πλήρωσα 150 ευρώ για λάμπες”.
Μιχάλης Καραβόλιας

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News