Ξεκίνημα στην «εξορία» για την Αναγέννηση Έμπωνα

Ξεκίνημα στην «εξορία» για την Αναγέννηση Έμπωνα

Ξεκίνημα στην «εξορία» για την Αναγέννηση Έμπωνα

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 251 ΦΟΡΕΣ

Με την ποινή των δύο αγωνιστικών αποκλεισμού έδρας τιμωρήθηκε

Θ’ αργήσει να χρησιμοποιήσει το γήπεδό της στο επόμενο πρωτάθλημα της Β’ κατηγορίας η Αναγέννηση Έμπωνα, καθώς η Πειθαρχική Επιτροπή της ΕΠΣΔ την τιμώρησε, για τα όσα έγιναν στο παιχνίδι των Αγίων Αποστόλων με τον Ορφέα, με δύο αγωνιστικές αποκλεισμού έδρας.

Η ποινές που επέβαλε η επιτροπή:
Άρης-Φοίβος
*Στο σωματείο Άρης την πειθαρχική ποινή της έγγραφης επίπληξης.
*Στον αναγραφόμενο στο Φ.Α. Α. Αλεξανδρή, προπονητή, την πειθαρχική ποινή της απαγόρευσης εισόδου στους αγωνιστικούς χώρους για τέσσερις αγωνιστικές και χρηματικό πρόστιμο 50 ευρώ.

Ορφέας-Αναγέννηση Έμπωνα
*Στο σωματείο Αναγέννηση Έμπωνα την πειθαρχική ποινή της στέρησης του δικαιώματος να αγωνίζεται στην έδρα του για δύο αγωνιστικές και χρηματικό πρόστιμο 150 ευρώ.

Διαβάστε ακόμη

Κάτω από τα δοκάρια των Πανθήρων ο Ηλίας Τσαβαρής

Ελπίδα Πεταλούδων: «Δημιουργία μίας ισχυρής ομάδας, ικανής να φτάσει ψηλά»

Ο Γιάννης Ευσταθιάδης στον Κολοσσό H Hotels Collection

Συνεχίζεται το… θερινό πρόγραμμα στον όμιλο νήσων της Β’ Κατηγορίας ΕΠΣΔ

Οι Πιέτρι/Φλεβάρης και Σκαρτσίλη/Ιωαννίδη νικητές στο 1ο Τουρνουά Beach Volley στη Ρόδο

Ο Παντελής Χατζηδιάκος στο Summer Camp στην Ιαλυσό!

Ποδηλασία: Ξανά πρωταγωνιστής σε Πανελλήνιο Πρωτάθλημα ο Ροδήλιος!

Αγήνορας: Μια χρονιά ανάπτυξης, διακρίσεων και αγωνιστικής προόδου