Δεν σβήνουν οι λάμπες στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου;
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 556 ΦΟΡΕΣ
Να ανάβουν κάποια στα περιμετρικά για την ασφάλεια του κτιρίου το κατανοούμε. Στο εσωτερικό γιατί άραγε πρέπει να ανάβουν και να καίνε οι λάμπες μέχρι τα χαράματα; Το είδαμε, το θαυμάσαμε και σε όλους αρέσει το κτίριο.
Εκτός πια κι αν γίνεται ολονυχτία μαθημάτων, οπότε αλλάζει το ζήτημα…!
Μιχ.Μ.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News