Ανήσυχοι στο ΤΟΔ για τους διαιτητές
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 489 ΦΟΡΕΣ
Πρόσθετα μέτρα, ώστε να διασφαλιστεί η σωματική ακεραιότητα των διαιτητών, ζήτησε από την ΕΠΣΔ ο αρχιδιαιτητής Κώστας Ζαννετίδης. Τίποτα το τραγικό δεν είδαν στα πρόσφατα παιχνίδια οι παρατηρητές διαιτησίας. Στις αρχές Φεβρουαρίου θα γίνουν οι εξετάσεις τ
Την ανησυχία του για τις εντάσεις που επικρατούν εσχάτως στα γήπεδα εις βάρος των διαιτητών, με την επισήμανση πως πολλές φορές πρωταγωνιστούν τα ίδια πρόσωπα, εξέφρασε στους ανθρώπους της ΕΠΣΔ ο αρχιδιαιτητής Κώστας Ζαννετίδης, ζητώντας να ληφθούν πρόσθετα μέτρα, ακόμα κι αν αυτό συνεπάγεται την ενημέρωση της εισαγγελίας με την προσκόμιση Φύλλων Αγώνα.Περισσότερα είναι πολύ πιθανό να ειπωθούν κατά τη διάρκεια της σημερινής συνεδρίασης των μελών του διοικητικού συμβουλίου της Ένωσης.
Κατά τα άλλα, η συγκέντρωση των διαιτητών την περασμένη Δευτέρα κύλησε ήρεμα, χωρίς οι παρατηρητές διαιτησίας να έχουν καταγράψει ιδιαίτερα προβλήματα στα παιχνίδια τα οποία παρακολούθησαν.
Ένα από τα ματς που βρέθηκε στο επίκεντρο της συζήτησης ήταν αυτό ανάμεσα στον Κολοσσό Κάστρου και τον Αστέρα Μασσάρων, με τον παρατηρητή διαιτησίας Μπάμπη Λάμπρου να δικαιώνει το σωματείο της Παλιάς Πόλης μόνο για τη μία από τις συνολικά τρεις περιπτώσεις που ζητήθηκε ο καταλογισμός πέναλτι, με την υποσημείωση πως η παράβαση δεν «έβγαζε μάτια».
Αρχές Φεβρουαρίου οι εξετάσεις
Εν τω μεταξύ, με εντατικούς ρυθμούς συνεχίζονται τα μαθήματα της σχολής διαιτησίας, που λειτουργεί στα γραφεία του ΣΔΠΔ. Η παρουσία των υποψήφιων νέων διαιτητών χαρακτηρίζεται ως ικανοποιητική και το ενδιαφέρον στρέφεται πλέον στις εξετάσεις, οι οποίες θα διενεργηθούν στις αρχές Φεβρουαρίου.
Όπως έγινε γνωστό, το ΤΟΔ θα καλέσει τον αναπληρωτή πρόεδρο της ΚΕΔ/ΕΠΟ Χριστόφορο Ζωγράφο, καθώς και τον υπεύθυνο της περιφέρειας Χρήστο Γενναίο.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News