Χωρίς γιατρό έμειναν οι Λειψοί – Αρρώστησε ο μοναδικός αγροτικός και δεν έχει αντικατασταθεί

Χωρίς γιατρό έμειναν οι Λειψοί – Αρρώστησε ο μοναδικός αγροτικός και δεν έχει αντικατασταθεί

Χωρίς γιατρό έμειναν οι Λειψοί – Αρρώστησε ο μοναδικός αγροτικός και δεν έχει αντικατασταθεί

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 976 ΦΟΡΕΣ

Oι Λειψώτες παρακαλούν να μην αρρωστήσουν

Από χθες Κυριακή 5 Οκτωβρίου το νησί των Λειψών είναι χωρίς γιατρό . Και όταν λέμε χωρίς γιατρό, εννοούμε κυριολεκτικά χωρίς γιατρό. Και κάτι να συμβεί ο ασθενής θα πρέπει να διακομιστεί οπωσδήποτε σε διπλανό νησί.

Ο μοναδικός γιατρός που είναι αγροτικός, έφυγε από χθες και πήγε στη Λέρο με πρόβλημα υγείας και οι Λειψώτες παρακαλούν να μην αρρωστήσουν.

Όπως μας είπαν από την επιτροπή αγώνα του πολυδύναμου ιατρίου Λειψών ,για το γεγονός ενημερώθηκε η 2Η ΔΥΠΕ και θέλοντας να καλύψει το κενό αυτό έστειλε έγγραφο στο Κέντρο υγείας Πάτμου να μετακινηθεί στους Λειψούς ο παθολόγος γιατρός Γεώργιος Τσουκαλάς μέχρι τις 20 Οκτωβρίου. Μέχρι αυτή τη στιγμή δεν έχει μετακινηθεί.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ μας ο κ. Τσουκαλάς είναι εφημερεύων σήμερα Δευτέρα στο Κέντρο υγείας και όπως μας είπε ο γιατρός κ. Ασλάνογλου το Κέντρο υγείας της Πάτμου είναι δύσκολο να μετακινηθεί μέχρι τις 13 Οκτωβρίου, διότι το Κέντρο υγείας μέχρι τότε θα έχει δύο γιατρούς, η τρίτη γιατρός είναι με άδεια μέχρι τις 13, και δεν θα επαρκούν για να καλύψουν τις εφημερίες που χρειάζονται για την εύρυθμη λειτουργία του.

Όπως έχει ενημερώσει τη 2ηΔΥΠΕ, περιμένει να αναθεωρήσουν την εντολή τους και να στείλουν γιατρό από άλλο νοσοκομείο.

Πηγή: patmostimes.gr

Διαβάστε ακόμη

«Ύμνοι» των Times για τους Λειψούς – Το ελληνικό νησί των μύθων, των θρύλων και των τιρκουάζ νερών

Μήνυμα Φ. Μάγγου για την παραίτησή του από τον δήμο Λειψών: «Δύσκολη αλλά αναγκαία απόφαση για το καλό των νησιών»

Τη Γενική Γραμματεία Αιγαίου αναλαμβάνει ο Δήμαρχος Λειψών Φώτης Μάγγος

Θερμές ευχαριστίες του Δήμου Λειψών προς την Ομάδα Αιγαίου για την πολύτιμη προσφορά της

Λειψοί: Το νησί - πρότυπο βιώσιμης ανάπτυξης και ορθής διαχείρισης υδάτινων πόρων

ΔΗ.ΛΙ.ΤΑ.Π.: Εκπαίδευση Αντιρρύπανσης για Πάτμο και Λειψούς με Έμφαση στην Πρόληψη Θαλάσσιας Ρύπανσης

Ξεκίνησε η ασφαλτόστρωση τμημάτων του οδικού δικτύου στους Λειψούς – Η ανάρτηση του Δημάρχου Φώτη Μάγγου

Μαθητές από τους Λειψούς επισκέφθηκαν τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο στην Αθήνα