Παραδόθηκε το πρώτο αναπηρικό καροτσάκι από συλλογή πωμάτων!

Παραδόθηκε το πρώτο αναπηρικό καροτσάκι από συλλογή πωμάτων!

Παραδόθηκε το πρώτο αναπηρικό καροτσάκι από συλλογή πωμάτων!

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1691 ΦΟΡΕΣ

Με καπάκια που συγκέντρωσαν μαθητές από 32 σχολεία

Στην εκδήλωση παράδοσης αναπηρικού αμαξιδίου στο κέντρο «Ελπίδα» που πραγματοποιήθηκε χτες το πρωί από τον Πανελλήνιο Σύλλογο Πρόληψης και Συμπαράστασης Ανήλικων Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων, παραβρέθηκε ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου κ. Γιώργος Χατζημάρκος, προσκεκλημένος από το μέλος-αντιπρόσωπο του συλλόγου για τα Δωδεκάνησα κ.Γιώργο Καμίτση.

Το αναπηρικό αμαξάκι είναι το αποτέλεσμα της συλλογής πωμάτων από 32 σχολεία της Δωδεκανήσου τα οποία δόθηκαν προς ανακύκλωση και η αξία των οποίων επέτρεψε την αγορά του αμαξιδίου.

Το συντονισμό της όλης ενέργειας είχε ο κ. Γιώργος Καμίτσης.

Στην ομιλία που εκφώνησε κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, ο Περιφερειάρχης κ. Γιώργος Χατζημάρκος, συνεχάρη τον σύλλογο και τον αντιπρόσωπό τους στα Δωδεκάνησα, ο οποίος με αφετηρία το μικρό νησί της Πάτμου αντιπροσωπεύει αυτή την εθελοντική ομάδα σε ένα πραγματικά άξιο έργο απέναντι στην κοινωνία. Δράττοντας της ευκαιρίας ο κ. Χατζημάρκος προχώρησε στην παρακάτω δήλωση:

«Ένας ενεργός πολίτης, ένας σύλλογος και οι μαθητές 32 σχολείων της Δωδεκανήσου που ευαισθητοποιήθηκαν και συνεργάστηκαν έφεραν αυτό το υπέροχο αποτέλεσμα, γεμάτο αγάπη και ανθρωπιά. Είμαστε περήφανοι για όλους και υποχρεωμένοι να σταθούμε στο πλευρό τους έμπρακτα για να μπορέσουν να συνεχίσουν τον ωραίο αγώνα τους που συνδυάζει μοναδικά την προστασία του περιβάλλοντος με την προσφορά στον συνάνθρωπό μας».

Από την πλευρά του ο ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΙΑΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ. ΚΕΝΤΡΟ «ΕΛΠΙΔΑ» αναφορικά με την εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε εξέδωσε χτες την παρακάτω ανακοίνωση: «Σήμερα στο Κέντρο "ΕΛΠΙΔΑ", παραδόθηκε το πρώτο αναπηρικό αμαξίδιο από τον Πανελλήνιο Σύλλογο Πρόληψης και Συμπαράστασης Ανήλικων Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων, μέσω του μέλους-οργανωτή για τα Δωδεκάνησα κ. Καμίτση Γεώργιου, έπειτα από την συλλογή πλαστικών καπακιών που γίνεται εδώ και λίγους μήνες στο Κέντρο μας.

Το καρότσι παραδόθηκε στον 26χρονο Στέργιο Κουφάκη, που πάσχει από τετραπληγία. Παρόντες ήταν: ο Περιφερειάρχης Ν. Αιγαίου κ. Χατζημάρκος Γεώργιος, ο βουλευτής Δωδ/σου κ. Υψηλάντης Βασίλης, ο κ. Ιωάννης Πάππου Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Δωδεκανήσου, η κα Γιασιράνη Χαρούλα Εντεταλμένη Περιφερειακή Σύμβουλος Εθελοντισμού & Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων Περιφέρειας Ν. Αιγαίου και η κα Κρεμαστινού Λίτσα Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής και Υγείας του Δήμου Ροδίων.

Το Κέντρο "ΕΛΠΙΔΑ" θέλει να ευχαριστήσει τον Πανελλήνιο Σύλλογο Πρόληψης και Συμπαράστασης Ανήλικων Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων και ιδιαίτερα τον Πρόεδρο του Συλλόγου κ. Κωνσταντάρα Ταξιάρχη και την κα Βιβή Βάγγαλη για την άψογη συνεργασία μας, τον κ. Καμίτση Γεώργιο που παρέδωσε το καρότσι εκ μέρος του Συλλόγου, αλλά κυρίως όλο τον κόσμο που συνέβαλλε στην προσπάθειά μας αυτή συγκεντρώνοντας πλαστικά καπάκια. Θέλουμε να τονίσουμε ότι η προσπάθειά μας συνεχίζεται, κι ευχόμαστε να μπορέσουμε σύντομα να βοηθήσουμε κι άλλους ανθρώπους».

Διαβάστε ακόμη

Μιχάλης Θωμάτος: «Συνεχίζουμε με σχέδιο, συνεργασία και ταπεινότητα, γνωρίζοντας ότι έχουμε μπροστά μας ένα απαιτητικό καλοκαίρι»

Αντώνης Καμπουράκης: «Κύριε Γερονικόλα, τελικά σας ενοχλεί η πραγματικότητα ή απλώς δεν σας βολεύει;»

Σημαντικές επιτυχίες είχαν οι μαθητές του Μουσικού Σχολείου της Ρόδου

Δύο υποθέσεις παραβατικότητας στη Ρόδο: Ανήλικος κατέληξε στο νοσοκομείο από κατανάλωση αλκοόλ – Συλλήψεις και για υπερβολική μουσική

Υπό μερικό έλεγχο τέθηκε η φωτιά που ξέσπασε λίγο πριν τις 3 το μεσημέρι στον Καλαμώνα

Φωτιά σε καλαμιές ανάμεσα σε Δαματριά και Θολό - Μεγάλη κινητοποίηση των δασοπυροσβεστικών δυνάμεων του νησιού

Τρεις συνεδριάσεις του Περιφερειακού Συμβουλίου την επόμενη εβδομάδα

Ρόδος: Συζήτηση για τα χωροταξικά ΑΠΕ και Βιομηχανίας στο περιφερειακό