Άνω-κάτω το νοσοκομείο της Νίκαιας για τις αποσπάσεις γιατρών στα νησιά
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 954 ΦΟΡΕΣ
Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, οι δύο γιατροί του νοσοκομείου της Νίκαιας θα υπηρετήσουν σε Πάτμο και Νίσυρο
Άνω-κάτω έκανε το νοσοκομείο της Νίκαιας η απόφαση της 2ης ΥΠΕ να μετακινήσει δύο γιατρούς του ώστε να υπηρετήσουν σε νησιά της Δωδεκανήσου.Οι μεταθέσεις γίνονται προφανώς για να καλύψουν προσωρινά τα κενά που υπάρχουν καθώς οι γιατροί θα υπηρετήσουν μόνο για διάστημα 20 ημερών,
Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, οι δύο γιατροί του νοσοκομείου της Νίκαιας θα υπηρετήσουν σε Πάτμο και Νίσυρο αντίστοιχα, όμως το γεγονός αυτό έχει ξεσηκώσει τους γιατρούς του νοσοκομείου οι οποίοι σε ανακοίνωσή τους επισημαίνουν ότι ήδη τα κενά που υπάρχουν είναι μεγάλα.
Ειδικότερα σε ανακοίνωση της 5μελούς επιτροπής ΕΙΝΑΠ του νοσοκομείου της Νίκαιας, αναφέρει τα εξής:
«Εκφράζουμε όχι μόνο την αντίθεσή μας αλλά και την οργή μας για την απόφαση της 2ης ΥΠΕ που κοινοποιήθηκε σήμερα στο νοσοκομείο μας και διατάσσει δύο ιατρούς παθολόγους, μία επιμελήτρια Α’ ΕΣΥ και έναν διευθυντή ΕΣΥ να μετακινηθούν πάραυτα (η πρώτη εντός 3 ημερών και ο δεύτερος εντός 24ώρου) στην Πάτμο και στην Νίσυρο αντίστοιχα, όπου και θα υπηρετήσουν επί 20ήμερο.
Η απόφαση αυτή, που δήθεν επικαλείται την επίλυση οξέων προβλημάτων στα αντίστοιχα νησιά:
1. Επιδεικνύει πρωτοφανή άγνοια για τα λειτουργικά προβλήματα και τα κενά σε προσωπικό-υποδομές, καθώς επίσης για τον φόρτο εργασίας στο νοσοκομείο μας.
2. Αποκαλύπτει την υγειονομική εγκατάλειψη στην οποία έχουν περιέλθει τα συγκεκριμένα και πιθανότερα όλα τα νησιά μας.
3. Αποκαλύπτει την παντελή έλλειψη στοιχειώδους σεβασμού με την οποία αντιμετωπίζουν οι κάθε λογής διοικήσεις τους μαχόμενους γιατρούς του ΕΣΥ, την οικογενειακή και προσωπική τους υπόσταση, αλλά και την προκλητική προχειρότητα με την οποία αντιμετωπίζουν τα προβλήματα των ασθενών.
Είναι παλιά η παροιμία που λέει ότι το σκισμένο πάπλωμα δεν μπορείς να το ράψεις με παλιά μπαλώματα….
Σε κάθε περίπτωση: Δεν πρόκειται να ανεχθούμε την μετακίνηση γιατρού από το Νοσοκομείο μας. Η ασέβεια στην προσωπική, οικογενειακή και επιστημονική μας αξιοπρέπεια δεν θα περάσει!
Η κυβέρνηση έχει σαφή υποχρέωση να καλύψει άμεσα τις κενές θέσεις ΕΣΥ όπου υπάρχουν, και να φροντίσει για την κάλυψη όλων των υγειονομικών αναγκών των κατοίκων της χώρας. Όσο και να «τεντώσει» το υπάρχον δυναμικό, αυτό από μόνο του δεν φτάνει. Μπορεί μόνον να σπάσει από την ακραία εντατικοποίηση»
Aνακλήθηκαν οι αποσπάσεις;
Πάντως σύμφωνα με όσα αναφέρονται στο ygeianet οι αποσπάσεις ανακλήθηκαν μετά τις αντιδράσεις που υπήρξαν καθώς σχετικές αποσπάσεις είχε αποφασιστεί να γίνουν και από το Τζάνειο.
Αναλυτικά αναφέρει τα εξής: «Στις 19 Αυγούστου ορκίστηκε Διοικητής της 2ης ΥΠΕ ο κ. Αθ. Παπαρούπας, παθολόγος και γιατρός ΕΟΠΥΥ (αλήθεια υπάρχει τέτοιας μορφής εργασιακή σχέση;).
Μία μέρα μετά, δηλαδή στις 20 Αυγούστου, ο κ. Παπαρούπας υπέγραψε τέσσερεις αποφάσεις μετακίνησης γιατρών, δύο από το Νοσοκομείο Τζάνειο και δύο από το Κρατικό Νίκαιας.
Οι αποφάσεις αναρτήθηκαν στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ και οι μετακινήσεις έπρεπε να γίνουν άμεσα στα νησιά Λέρο, Πάτμο, Νίσυρο και Λειψούς. Αληθινό πογκρόμ.. Ξεσηκώθηκε θύελλα διαμαρτυριών από την Πενταμελή Επιτροπή, την ΕΙΝΑΠ και την ΟΕΝΓΕ. Επακολούθησε σύσκεψη στο υπουργείο Υγείας, όπου αποφασίστηκε να ανακληθούν οι αποσπάσεις.
Το πρωτοφανές είναι πως οι αποφάσεις του Διοικητή της 2ης ΥΠΕ δεν ανακλήθηκαν ούτε από τον υπουργό, ούτε από τον ίδιο τον υπογράφοντα. Ανακλήθηκαν από τον υφιστάμενό του, τον υποδιοικητή κ. Αλεβίζο!!
Όλων των τραγελαφικών που περιγράψαμε είχαν προηγηθεί εξαγγελίες του κ. Γρηγοράκου για δημιουργία Task Force στα νησιά του Αιγαίου και σκέψεις για απασχόληση συνταξιούχωνγιατρών στα νησιά.
Αλήθεια πιστεύουν ότι με τέτοιες γελοιότητες δίνουν λύση στο πρόβλημα υγείας των νησιών;»

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News