Ικανοποίηση στον Ιάλυσο για την εικόνα του πρώτου φιλικού
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 251 ΦΟΡΕΣ
Οι πρωταθλητές έχουν ακόμα πολλά περιθώρια βελτίωσης στο παιχνίδι τους
Ικανοποίηση κατά το ήμισυ επικρατεί στον Ιάλυσο για την εικόνα που παρουσίασε η ομάδα στο πρώτο φιλικό κόντρα στον Απόλλωνα Καλυθιών.Στο α' μέρος ο Ιάλυσος ήταν, παρά το γεγονός της πρώτης εμφάνισης στην προετοιμασία, καταιγιστικός. Έλεγξε απόλυτα τον ρυθμό του παιχνιδιού, με καλή κυκλοφορία της μπάλας και σωστή ανάπτυξη, ενώ βγήκαν από τους παίκτες τα περισσότερα από όσα ήθελε να δει στον αγωνιστικό χώρο ο Ανδρέας Σταύρου και οι συνεργάτες του.
Καθήλωσαν τον αντίπαλό τους στην περιοχή του και το σκορ έμεινε χαμηλά, εξαιτίας του γεγονότος πως λειτούργησε πολύ καλά αμυντικά και ο Απόλλων.
Στο β΄μέρος, ο ρυθμός της ομάδας εξαιτίας των πολλών αλλαγών έπεσε κι αυτό είχε σαν αποτέλεσμα, να μην απειλήσει όσο έπρεπε, παρά το γεγονός ότι πέτυχε κι άλλο γκολ με το Σπάρταλη.
Γενικά πάντως, η εικόνα του Ιάλυσου αφήνει πολλές υποσχέσεις για το άμεσο μέλλον. Υπάρχουν τα περιθώρια πολύ μεγαλύτερης βελτίωσης της αγωνιστικής εικόνας κι αυτό θα γίνει με την διόρθωση των λαθών και μέσα από την προετοιμασία.
Ασθενής ο Τύρελης
Ο μοναδικός απών του Ιάλυσου στο συγκεκριμένο φιλικό, ήταν ο γκολκίπερ Γιώργος Τύρελης, ο οποίος ειδοποίησε πως ήταν ασθενής.
Όλοι οι υπόλοιποι ποδοσφαιριστές, έδειξαν να είναι σε καλή αγωνιστική για την εποχή κατάσταση, αφήνοντας μάλιστα ικανοποιημένο τον προπονητή τους .
«Κρατάμε χαμηλούς τόνους. Εξάλλου είμαστε ακόμα σε περίοδο προετοιμασίας και είναι νωρίς για συμπεράσματα αφού αυτό ήταν το πρώτο φιλικό. Πήγαμε όμως καλά παρά την εποχή που διανύουμε και θεωρώ πως έχουμε τα εχέγγυα να πάμε πολύ καλύτερα ακόμα».
Ο Ιάλυσος θα δώσει αύριο ακόμα ένα φιλικό. Μετά τον Απόλλωνα Καλυθιών στο «Οικονομίδειο», θα πάει αύριο στην Παστίδα όπου θα αντιμετωπίσει στις 18.00 τον Αστέρα Π. σε ένα ακόμα τεστ, ενώ το Σάββατο θα πάρει μέρος στο τουρνουά «Αλέκος Παπαγρηγορίου» στο Παραδείσι.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News