Συμπληρώθηκε το τρίο του ΤΟΔ με Μπάμπη Λάμπρου
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 448 ΦΟΡΕΣ
Μετά από απόφαση του αρχιδιαιτητή Κώστα Ζαννετίδη
Χωρίς εκπλήξεις ολοκληρώθηκε η διαδικασία συγκρότησης του νέου Τοπικού Οργάνου Διαιτησίας. Ο αρχιδιαιτητής Κώστας Ζαννετίδης, στον οποίο η διοίκηση της ΕΠΣΔ ανέθεσε την ευθύνη της επιλογής, όρισε ως τρίτο μέλος του οργάνου τον Μπάμπη Λάμπρου, όπως ακριβώς αναμενόταν.Υπενθυμίζεται, πως επικεφαλής του ΤΟΔ είναι το μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Ένωσης Θεοφάνης Πελλός.
Πρόσκληση στους νέους διαιτητές
Αύριο Τετάρτη στις 6 το απόγευμα οφείλουν να βρίσκονται στα γραφεία του ΣΔΠΔ οι επιτυχόντες απόφοιτοι της τελευταίας σχολής διαιτησίας, προκειμένου να παραλάβουν τον εξοπλισμό τους και να τους δοθούν οι απαραίτητες οδηγίες.
Σεμινάριο και τεστ
Τα διήμερα 20-21 Σεπτεμβρίου στη Ρόδο και 13-14 Οκτωβρίου στην Κω θα διοργανωθούν τα σεμινάρια για τους μη αξιολογημένους στους πίνακες των εθνικών κατηγοριών διαιτητές και παρατηρητές διαιτησίας. Η παρουσία όλων όσων έχουν δικαίωμα συμμετοχής είναι απαραίτητη.
Εξάλλου, για τις 24 Σεπτεμβρίου έχει προγραμματίσει το Τοπικό Όργανο Διαιτησίας τα τεστ φυσικής κατάστασης για τους μη αξιολογημένους διαιτητές της Ρόδου.
Όσο για το διοριστήριο κατάταξης αγωνιστικής περιόδου 2014-2015, οι διαιτητές οφείλουν να το συμπληρώσουν και να το καταθέσουν στο ΤΟΔ την περίοδο των σεμιναρίων.
Τη σχετική φόρμα μπορούν να τη βρουν στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://www.epo.gr/media/files/REFEREES/EGGRAFA_DIAITITON/dioiristirio_diaitisias_2014-2015.pdf

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News