Διαμαρτυρία των δασκάλων οδήγησης

Διαμαρτυρία των δασκάλων οδήγησης

Διαμαρτυρία των δασκάλων οδήγησης

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 443 ΦΟΡΕΣ

Τα οχήματά τους μπροστά από το νομαρχιακό μέγαρο παρέταξαν χθες το πρωί δεκάδες μέλη του συλλόγου εκπαιδευτών οδηγών Δωδεκανήσου, ως ένδειξη διαμαρτυρίας για την άρνηση εξέτασης των πολιτών (υποψηφίων οδηγών, επαγγελματιών κ.λπ) από πλευράς των Ροδίων Ιατρών.

Με σύνθημα «Ρόδιοι ιατροί εξετάστε τους μαθητές μας… τα παιδιά σας», τα μέλη του συλλόγου εκπαιδευτών οδήγησης Δωδεκανήσου, ζητούν από τους γιατρούς να μη σταματήσουν να εξετάζουν τους μαθητές, ζητώντας μάλιστα να βρεθεί λύση για το πρόβλημα που έχει προκύψει. Από την άλλη μεριά, όλα δείχνουν πως δεν θα υπαναχωρήσουν οι γιατροί που δεν συμφωνούν με τις αμοιβές που όρισε το υπουργείο Μεταφορών- Υποδομών και Δικτύων.

Λίγο αργότερα οι εκπαιδευτές πραγματοποίησαν πορεία διαμαρτυρίας, περνώντας μάλιστα μπροστά από τα γραφεία του Ιατρικού Συλλόγου Ρόδου, αναμένοντας τη σχετική απάντηση του υπουργείου. «Επιφυλασσόμεθα κατά παντός νομίμου δικαιώματός μας για τα περαιτέρω» τόνισε ο πρόεδρος των εκπαιδευτών κ. Παντελή Κούσης μιλώντας στη «Ρ».

Ο ΧΑΤΖΗΔΙΑΚΟΣ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ
Αξίζει να σημειωθεί ότι το θέμα της εξέτασης των οδηγών στην περιοχή μας τέθηκε από τον αντιπεριφερειάρχη Δωδεκανήσου Φώτη Χατζηδιάκο στη συνάντηση που είχε χτες με τον υφυπουργό Μεταφορών Μιχάλη Παπαδόπουλο.

Όπως έγραψε χτες η «Ρ», ο αντιπεριφερειάρχης μαζί με αντιπροσωπεία από το σύνδεσμο ιδιοκτητών ταξί Ρόδου, επρόκειτο να μεταβούν στο υπουργείο μεταφορών για να συζητήσουν με τον κ. Παπαδόπουλο θέματα του κλάδου των ταξί.

Στο πλαίσιο λοιπόν της συνάντησης τέθηκε και το επίμαχο θέμα της εξέτασης των οδηγών, με τον υφυπουργό να τονίζει ότι και το αρμόδιο υπουργείο συμφωνεί να αυξηθεί η αμοιβή των γιατρών που σήμερα φτάνει τα 10 ευρώ για κάθε εξέταση.

Μάλιστα για το θέμα έχει καταθέσει σχετικό αίτημα στο υπουργείο Οικονομικών ώστε να τροποποιηθεί η απόφαση που ισχύει όμως μέχρι στιγμής δεν έχει λάβει καμία απάντηση.
Πάντως όπως δήλωσε στη «Ρ» ο κ. Χατζηδιάκος αμέσως μετά τη συνάντηση με τον κ. Παπαδόπουλο, αν τελικώς δεν αλλάξει ο νόμος για την αμοιβή των γιατρών, τότε μελετάται το ενδεχόμενο οι οδηγοί να καταφεύγουν για τις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις στο νοσοκομείο της Ρόδου.

Βέβαια για την λύση αυτή λαμβάνεται υπόψη και το γεγονός ότι ήδη το νοσοκομείο μας είναι υποστελεχωμένο και μία τέτοια εξέλιξη θα επιβαρύνει ακόμα περισσότερο τους γιατρούς του με επιπλέον πολίτες προς εξέταση.

Παρά τα προβλήματα πάντως οι εμπλεκόμενοι με το θέμα δηλώνουν ότι θα καταβάλλουν κάθε προσπάθεια για να εξυπηρετηθούν οι οδηγοί στις ιατρικές τους εξετάσεις.

Διαβάστε ακόμη

Νοσοκομείο Αττικόν: 90χρονος αποπειράθηκε να μπει στο δωμάτιο της Μάρως Κοντού με μαχαίρι

Έφυγε από τη ζωή ο Μανώλης Διακομανώλης - Θλίψη και συγκίνηση σε Ρόδο και Κάρπαθο

Γιάννης Παππάς: Θωρακίζουμε τα Δωδεκάνησα απέναντι στη λειψυδρία»

Έφυγε από τη ζωή ο πρώην πάρεδρος της Αγίας Μαρίνας, Μηνάς Ασπράς

Πραγματοποιήθηκε η πρώτη σύσκεψη εργασίας, παρουσία του νέου Γενικού Γραμματέα Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, Φώτη Μάγγου

Συνάντηση του υπουργού Προστασίας του Πολίτη, Μ. Χρυσοχοΐδη με την πρέσβη της Αυστραλίας στην Ελλάδα, Alison Duncan

Προσωρινά κρατούμενη η 23χρονη για τις τηλεφωνικές απάτες

Φίλιππος Φιλίππου: Αρχοντικό Χασάν Μπέη: Όταν η ιστορία ξαναβρίσκει τη μορφή της από ψηλά