Στους τελικούς ο Ιβίσκος

Στους τελικούς ο Ιβίσκος

Στους τελικούς ο Ιβίσκος

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 246 ΦΟΡΕΣ

Με καλή εμφάνιση απέναντι στον Πήγασο, η ομάδα της Ανάληψης έκανε το 2-0 στα πλέι οφ του πρωταθλήματος γυναικών

Στο κλειστό γυμναστήριο του Βενετοκλείου, ο Ιβίσκος μετέτρεψε σε τυπική διαδικασία τον δεύτερο αγώνα των πλέι οφ με τον Πήγασο Κρεμαστής (57-21) και κάνοντας το 2-0 στη σειρά, προκρίθηκε στους τελικούς του γυναικείου πρωταθλήματος. Με πρώτη σκόρερ τη Σώτια Μπόνη (20π.) και με τις Ορφανού, Παπαντωνίου να πετυχαίνουν άλλους τόσους, η ομάδα της Ανάληψης έπαιξε όσο χρειαζόταν για να πάρει το ροζ φύλλο και να «σκουπίσει» τον Πήγασο. Δεκάλεπτα: 14-5, 21-12(ημιχρ.), 47-12, 57-21 Διαιτητές: Αλεξίου, Θεοδοσίου Ιβίσκος (Λιβιεράτος): Οικονόμου 4, Γεωργάκη 2, Ελευθεριάδου, Μπουγιούρη 4, Παπαντωνίου 10, Ορφανού 11(1), Σαρρή Χασάν, Κούβαλη 6, Ξουρή, Μπόνη 20, Δέτση. Πήγασος (Αθανασιάδης): Σουλούνη 2, Ρουσακάκη, Κούσοβα, Λεμπανίτζε, Τζέυ, Καλιοντζόγλου, Μπούζα, Μάτση 6, Μανωλάκη 13(1).

Διαβάστε ακόμη

Επιστροφή της Ειρήνης Παπαεμμανουήλ στον Σταυρό Καλυθιών και νέες ανανεώσεις

Έζρα Μανιόν: «Σπουδαία πρόκληση ο Κολοσσός»

Από τον Ζέφυρο προς την Καλλιθέα οι δεύτερες «Παράκτιες Διαδρομές» του ΑΣΙΑΘ Ρόδου

Στα ρεκόρ του Βαλκανικού του Βόλου η Ραφαέλα Σπανουδάκη με την ομάδα 4x100

Και τη νέα περίοδο στον Ταξιάρχη Καλάθου ο Κυριάκος Στελλάς

Παραμένουν στον Ορφέα οι Θεόφιλος Τσικούρης και Μαρσέλ Μιρασί

Κάτω από τα δοκάρια των Πανθήρων ο Ηλίας Τσαβαρής

Ελπίδα Πεταλούδων: «Δημιουργία μίας ισχυρής ομάδας, ικανής να φτάσει ψηλά»