Στα «μαλακά» μετά τις απολογίες

Στα «μαλακά» μετά τις απολογίες

Στα «μαλακά» μετά τις απολογίες

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 208 ΦΟΡΕΣ

Μετά την εξέταση των απολογιών, η Πειθαρχική Επιτροπή της ΕΠΣΔ επέβαλε τις παρακάτω ποινές: Ηρακλής Μ.-ΠΑΣ Ασκληπιείου (09.02.2014) *Στο σωματείο Ηρακλής Μ. την πειθαρχική ποινή της έγγραφης επίπληξης και χρηματικό πρόστιμο 30 Ευρώ. *Στο σωματείο ΠΑΣ Ασκληπιείου την πειθαρχική ποινή της έγγραφης επίπληξης. *Στον αναγραφόμενο στο Φ.Α. προπονητή του Ευστάθιο Φαρμακίδη την πειθαρχική ποινή της έγγραφης επίπληξης και χρηματικό πρόστιμο 30 Ευρώ. Ευαγόρας-Διαγόρας Β. (09.02.2014) *Στο σωματείο Ευαγόρας την πειθαρχική ποινή της έγγραφης επίπληξης. *Στον αναγραφόμενο στο Φ.Α. εκπρόσωπό του Κ. Αντάλη την πειθαρχική ποινή της απαγόρευσης εισόδου στους αγωνιστικούς χώρους για δύο μήνες και χρηματικό πρόστιμο 60 Ευρώ (υπότροπος).

Διαβάστε ακόμη

Η παρουσία του Έλαφου στα Πανελλήνια ποδηλασίας δρόμου στη Στυλίδα

Οι Δωδεκανήσιοι που θα συμμετάσχουν στο πανελλήνιο αναπτυξιακό στίβου Κ16 στη Θήβα

Δυναμώνει το κέντρο του ο Ευαγόρας με τον Νικόλαο Λυκομήτρο

Επιστροφή της Ειρήνης Παπαεμμανουήλ στον Σταυρό Καλυθιών και νέες ανανεώσεις

Έζρα Μανιόν: «Σπουδαία πρόκληση ο Κολοσσός»

Από τον Ζέφυρο προς την Καλλιθέα οι δεύτερες «Παράκτιες Διαδρομές» του ΑΣΙΑΘ Ρόδου

Στα ρεκόρ του Βαλκανικού του Βόλου η Ραφαέλα Σπανουδάκη με την ομάδα 4x100

Και τη νέα περίοδο στον Ταξιάρχη Καλάθου ο Κυριάκος Στελλάς