Χωρίς τους Μανώλη Βολιτάκη και Μιχάλη Αγγελή θα πορευτεί από εδώ και στο εξής ο ΠΑΣ Ασκληπιείου. Τα μεταγραφικά απασχολούν τον προπονητή Στάθη Φαρμακίδη, που θα δει σήμερα τους παίκτες του αγωνιζόμενους κόντρα στον Κλεάνθη.
Με ευχαριστίες για την προσφορά τους και το ήθος που επέδειξαν κατά την διάρκεια της κοινής τους διαδρομής αποχαιρέτησαν οι άνθρωποι του ΠΑΣ Ασκληπιείου τον μέσο Μανώλη Βολιτάκη και τον αμυντικό Μιχάλη Αγγελή.
Όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, οι δύο ποδοσφαιριστές ζήτησαν να αποχωρήσουν από την ομάδα και να βρουν νέα που θα τους δοθεί περισσότερος χρόνος συμμετοχής, δεδομένου πως στον ΠΑΣ της Α κατηγορίας οι απαιτήσεις είναι πλέον μεγαλύτερες και το πρόγραμμα δουλειάς πιο πιεστικό.
Τους δύο ποδοσφαιριστές, που αποχωρούν σαν φίλοι, αποχαιρέτησε με ευχαριστίες και ευχές για καλή τύχη στο μέλλον και ο προπονητής Στάθης Φαρμακίδης (τους χρησιμοποίησε για να τους τιμήσει στο παιχνίδι κυπέλλου με τον Ροδιακό), τον οποίο ούτως ή άλλως απασχολεί η μεταγραφική ενίσχυση του συγκροτήματός του σε θέσεις που ο ίδιος κρίνει.
Κατά τα άλλα, ο ΠΑΣ Ασκληπιείου αντιμετωπίζει σήμερα στις 2:30 το απόγευμα τον Κλεάνθη στο γήπεδο της Παστίδας. Στο φιλικό δεν θα αγωνιστούν ο Στέργος Γαϊτάνος, ο οποίος ακολουθεί ειδικό πρόγραμμα για να ξεπεράσει θλάση στον τετρακέφαλο και να είναι έτοιμος με την επανέναρξη του πρωταθλήματος, καθώς και ο Μανώλης Χαρίτος, ο οποίος συνεχίζει να ταλαιπωρείται από θλάσεις.