Περίπου ένα εικοσαήμερο έχει περάσει από την Θεομηνία που έπληξε την Ιαλυσό και οι κάτοικοι της οδού Σωτήρος δεν τολμούν ακόμη να βγουν από τα σπίτια τους όταν νυκτώσει!
Και αυτό όχι διότι τους έχουν μείνει ψυχολογικά κατάλοιπα από τα όσα πέρασαν, αλλά λόγω της συσκότισης που υπάρχει στην περιοχή τους!
Μετά τις προσπάθειες και διαμαρτυρίες των κατοίκων, πήγε τελικά η ΔΕΗ διόρθωσε τη βλάβη και άναψε επιτέλους ΜΙΑ ΛΑΜΠΑ φωτισμού! Όλες οι υπόλοιπες είναι δημοτικού φωτισμού και ευθύνη έχει η δημοτική αρχή!
Έτσι οι κάτοικοι και κυρίως οι ηλικιωμένοι αδυνατούν να διαβούν τους δρόμους της περιοχής, εκτός και αν έχει ξαστεριά και πανσέληνο!!!
Ελ.Π.