Στα μαύρα σκοτάδια βρίσκονται οι κάτοικοι της οδού Ιερού Λόχου στην Ιαλυσό, όχι γιατί δεν πληρώνουν το λογαριασμό της ΔΕΗ ή λόγω βλάβης, αλλά επειδή όλες οι λάμπες στις κολώνες φωτισμού είναι καμένες!
Παρά το γεγονός ότι έχουν επισημάνει αρκετές φορές στους αρμοδίους την ανάγκη αντικατάστασής τους ώστε να μην σκοτωθεί κανένας άνθρωπος, εντούτοις ουδείς συγκινήθηκε!
Μάλιστα η αναισθησία των αρμοδίων είναι τέτοια που έφθασαν σε σημείο οι κάτοικοι να αναρωτιούνται αν τα κάνουν όλα αυτά για να προμηθευτούν οι ίδιοι τις λάμπες! Και βέβαια πρόβλημα δεν έχουν επ αυτού, αρκεί κάποιος να τους το πει!!!
Ελ. Π.