Μήνυση για την κεραία τηλεφωνίας

Μήνυση για την  κεραία τηλεφωνίας

Μήνυση για την κεραία τηλεφωνίας

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 990 ΦΟΡΕΣ

Μηνυτήρια αναφορά κατέθεσε την Παρασκευή 2 Αυγούστου ο Δήμος της Κω με στόχο την ανάκληση της άδειας για την εγκατάσταση κεραίας κινητής τηλεφωνίας στο Κακό Πρινάρι και σε απόσταση 100 μέτρων από τρεις σχολικές μονάδες. Η μήνυση κρίθηκε απαραίτητη καθώς στο σκεπτικό της απόφασης αδειοδότησης γίνεται μνεία σε ανύπαρκτη άδεια από το Δήμο της Κω γεγονός που επεσήμανε ο Δήμαρχος Κω, Κώστας Καΐσερλης στην επιστολή του προς τον Πρόεδρο της ΕΕΤΤ. Εν αναμονή και της απόφασης για τα ασφαλιστικά μέτρα που κατέθεσαν οι συνδημότες μας, κάτοικοι της περιοχής, ευελπιστούμε πως η Δικαιοσύνη, ως τελευταίο ανάχωμα για την προάσπιση της υγείας και της ποιότητας ζωής των πολιτών, θα δείξει την απαιτούμενη ευαισθησία καλώντας την εταιρεία να υποδείξει ένα νέο σημείο μακριά από σχολικά συγκροτήματα και πυκνοκατοικημένες περιοχές για την εγκατάσταση της κεραίας.

Διαβάστε ακόμη

Συνάντηση της Ένωσης Αξιωματικών Αστυνομίας Νοτίου Αιγαίου με τον Υφυπουργό Προστασίας του Πολίτη

Γιάννης και Άννα. Τα δίδυμα αδέλφια από τη Ρόδο που πέτυχαν κορυφαία βαθμολογία πάνω από 19.300 μόρια στις Πανελλήνιες

Ο Γ. Κορωναίος ορκίζεται αύριο περιφερειακός σύμβουλος

Η ΣΑΕΚ Τουρισμού Νοτίου Αιγαίου – Ρόδος ανέδειξε τη γαστρονομική αξιοποίηση των ξενικών ειδών στην ΕΡΤ3

«Αντώνης Καμπουράκης: «Περήφανοι για την προσπάθεια των μαθητών μας στις Πανελλαδικές. Κανένα αποτέλεσμα δεν είναι το τέλος της διαδρομής »

Μήνυμα της Αντιδημάρχου Παιδείας & Δια Βίου Μάθησης Σταματίας Γιαννέλη για την ανακοίνωση των βαθμολογιών των πανελλαδικών εξετάσεων

Μ. Κόνσολας: Η λειψυδρία αφορά όλα τα νησιά και πρέπει να αποτελέσει κορυφαία προτεραιότητα

Κλειστές οι οδοί Πέλλας και Φιλίππων στις 26 και 27 Ιουνίου λόγω εργασιών ασφαλτόστρωσης