Ο βουλευτής Δωδεκανήσου Δημήτριος Γάκης, κατέθεσε στο πλαίσιο του κοινοβουλευτικού ελέγχου ως αναφορά προς τον υπουργό Υγείας, την επιστολή της προέδρου της Τοπικής Κοινότητας Κρητηνίας ʼννας Κορρέ, σχετικά με την «υποστελέχωση και την υπολειτουργία του Κέντρου Υγείας και του ΕΚΑΒ, στην περιοχή της Δημοτικής Ενότητας Αταβύρου στη Ρόδο».
Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ δεν αποδέχεται ένα υποβαθμισμένο και αναποτελεσματικό ΕΣΥ, που δεν λαμβάνει υπόψη του τα δημογραφικά και τα άλλα ειδικά χαρακτηριστικά των νησιωτικών περιοχών, αναφέρει ο κ. Γάκης τονίζοντας ότι ο ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ διεκδικεί, ένα νέο ολοκληρωμένο, καλά στελεχωμένο και άρτια εξοπλισμένο δημόσιο σύστημα υγείας.