Το έθιμο του «Καλαφουνιάρη» θα αναβιώσει με την πρωτοβουλία του πολιτιστικού συλλόγου Σαλάκου «Το Σπήλαιο», την Κυριακή 23 Ιουνίου στις 8 και μισή το βράδυ στον παλιό Πλάτανο δίπλα από το παραδοσιακό ελαιοτριβείο του χωριού.
Σε σχετική ανακοίνωση του συλλόγου, αναφέρεται μεταξύ άλλων «ελάτε να θυμηθούμε οι μεγάλοι και να μάθουν οι μικροί τα έθιμα του τόπου μας θα υπάρχει μουσική, σουβλάκια, ποτά και αναψυκτικά.
Επίσης τη Δευτέρα 24-ιουνιου 2013 θα γίνει αρτοκλασία στο μοναστήρι του Αρχαγγέλου Μιχαήλ στον προφήτη Ηλία. για τη μεταφορά του κόσμου ο σύλλογος θα έχει λεωφορείο.