Με δικά τους χρήματα αντικατέστησαν κάτοικοι της Ιαλυσού τις λάμπες στην πλατεία Ράπτη, οι οποίες εδώ και καιρό είχαν πάψει να λειτουργούν με αποτέλεσμα μετά τη δύση του ηλίου, η πλατεία να είναι απαγορευμένη για μικρούς και μεγάλους.
Οι κάτοικοι είχαν ζητήσει και παλαιότερα με επιστολή τους προς τη «Ρ» να αντικατασταθούν οι χαλασμένες λάμπες προκειμένου να μπορούν τα παιδιά τους να παίζουν με ασφάλεια και το βράδυ, κάτι που δυστυχώς δεν έγινε από τους αρμόδιους και για τον λόγο αυτό, προέβησαν σε αγορά και τοποθέτηση των εν λόγω λαμπτήρων. Στην επιστολή τους προς τη «Ρ» αναφέρουν μεταξύ άλλων:
Έλαμψε και το χαμόγελο όλων των παιδιών, που τώρα δεν υποχρεώνονται να φύγουν μόλις βραδιάσει. Θέλουμε όμως να είμαστε και δίκαιοι. Γι' αυτό λέμε ένα μεγάλο ευχαριστώ στους τεχνικούς του δήμου Ιαλυσού που στάθηκαν στο πλευρό μας, και δούλεψαν επί ώρες για να αποκαταστήσουν πάλι τον φωτισμό.