ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ ΒΙΝΤΕO ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΣΤΗ ΡΟΔΟ: Κατέβηκαν από την ταράτσα του Δημαρχείου της Ρόδου με σχοινιά!
Rodiaki NewsRoom
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 2949 ΦΟΡΕΣ
Πρόβα για την αυριανή εκδήλωση έκαναν οι Σαμαρείτες στη Ρόδο.
Εντυπωσιακή ήταν η πρόβα που έκαναν απόψε λίγο πριν από τη δύση του ηλίου, οι Σαμαρείτες της Ρόδου, δύο από τους οποίους κατέβηκαν σε ελάχιστα δευτερόλεπτα από την ταράτσα του Δημαρχείου της Ρόδου δεμένοι με ειδικά σχοινιά.
Η άσκηση, εντάσσεται στο γενικότερο πλαίσιο της δραστηριότητας των κοινωνικών αυτών ομάδων, την οποία θα παρουσιάσουν αύριο 8 Μαίου που είναι και η παγκόσμια ημέρα του Ερυθρού Σταυρού.
Εντός του δημαρχείου όπως δήλωσαν οι εκπρόσωποι των Σαμαρειτών μιλώντας στη ΡΟΔΙΑΚΗ θα υπάρχει και έκθεση φωτογραφίας των δραστηριοτήτων τους από το 1948 μέχρι και σήμερα!
Μια έκθεση που αξίζει κανείς να επισκεφθεί και να θαυμάσει για την κοινωνική προσφορά και δραστηριότητα των ομάδων αυτών.
Οι εκδηλώσεις θα ξεκινήσουν από τις 10 το πρωί και θα διαρκέσουν μέχρι και αργά το βράδυ εντός κι εκτός του δημαρχείου της Ρόδου.
ΠΗΓΗ ΡΟΔΙΑΚΗ
http://www.rodiaki.gr/article.php?id=252783&catid=5&maincatid=1