Μια ακόμη επιστολή απέστειλαν κάτοικοι της Ιαλυσού, εκφράζοντας τη δυσαρέσκειά τους απέναντι στην αδιαφορία και την ανικανότητα των αρμοδίων που αδυνατούν ακόμη και να αλλάξουν λάμπες στην περιοχή.
Αυτή τη φορά, η επιστολή αφορά την πλατεία Ράπτη στην Ιαλυσό και την παντελή έλλειψη φωτισμού, αφού σύμφωνα με τα όσα καταγγέλλουν αναγνώστες της «Ρ», ο δήμος δεν μπορεί να διαθέσει λάμπες.
Στις φωτογραφίες αποδεικνύεται η παντελής έλλειψη φωτισμού τόσο στην πλατεία όσο και στην παιδική χαρά που υπάρχει εκεί, γεγονός που δεν επιτρέπει ούτε στα παιδιά που μένουν στην ευρύτερη περιοχή να απολαύσουν το παιχνίδι τους μετά τη δύση του ηλίου αλλά ούτε και στους τουρίστες που έχουν ήδη αρχίσει να «γεμίζουν» το νησί μας.
Η επιστολή των κατοίκων της Ιαλυσού προς την «Ρ», αναφέρει τα εξής
Για άλλη μια φορά, σαν γονείς, αλλά και σαν κάτοικοι του υπέροχου νησιού μας, χρειαζόμαστε την βοήθεια σας. Είναι ντροπή, όταν αυτή την εποχή, που χρειαζόμαστε τους τουρίστες όσο ποτέ άλλοτε, και όταν 9 στα 10 παιδιά που επισκέπτονται την παιδική χαρά στην πλατεία Ράπτη, στην Ιαλυσό να παίζουν στο σκοτάδι, γιατί ο Δήμος δηλώνει ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΛΑΜΠΕΣ. Οι φωτογραφίες τα λένε όλα.