Στη Ρόδο η εικόνα της Παναγιάς Σπηλιανής

Στη Ρόδο η εικόνα της Παναγιάς Σπηλιανής

Στη Ρόδο η εικόνα της Παναγιάς Σπηλιανής

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 748 ΦΟΡΕΣ

ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ ΣΤΗ ΡΟΔΟ

Με την ευλάβεια και θρησκευτική κατάνυξη υποδέχθηκε χθες το πρωί η Ρόδος την εικόνα της Παναγιάς της Σπηλιανής η οποία έφθασε από τη Νίσυρο και θα παραμείνει στο νησί μας μέχρι και τη Δευτέρα. Στο λιμάνι της Ρόδου την εικόνα υποδέχθηκαν δεκάδες συμπολίτες μας, ενώ η αποβίβαση έγινε συνοδεία του δημάρχου της Νισύρου, του πλοιάρχου του σκάφους της «Μπλου Σταρ», ιερέων και εκπροσώπων φορέων και αρχών της περιοχής μας. Ήδη από την πρώτη στιγμή που έφτασε η εικόνα στη Ρόδο εκατοντάδες συμπατριώτες μας έσπευσαν για προσκύνημα και στους ίδιους ρυθμούς αναμένεται ότι θα συνεχιστεί η προσέλευση για αύριο και μεθαύριο. Η εικόνα έφτασε περίπου στις 10:30 στο λιμάνι της Ακαντιάς όπου έγινε η πρώτη υποδοχή από το σύλλογο Νισυρίων και την πρόεδρο κα Ελένη Κουμέντου και στη συνέχεια έγινε η επίσημη υποδοχή στο Μαντράκι παρουσία βουλευτών και προσώπων των τοπικών αρχών και ακολούθησε ιερά πομπή προς την Εκκλησία του Ευαγγελισμού όπου έγινε Δοξολογία και Παράκληση της Παναγίας. Το πρόγραμμα για το επόμενο τριήμερο που θα μείνει στη Ρόδο η εικόνα της Παναγιάς της Σπηλιανής θα έχει ως εξής: Σάββατο 13 Απριλίου 2013 Ώρα 13.00 μ.μ-16.00 μ.μ.: Γεύμα Αγάπης (Πατροπαράδοτη Ρεβυθάδα) στο «Νισύρικο Σπίτι». Ώρα 17.00 μ.μ.: Αναχώρηση από το «Νισύρικο Σπίτι» για τον Καθεδρικό Ι. Ναό Ευαγγελισμού της Θεοτόκου. Ώρα 18.00 μ.μ.: Ακολουθία του Πανηγυρικού Εσπερινού της Εορτής της Συνάξεως των εν Ρόδω Αγίων. Ο Καθεδρικός Ι. Ναός θα παραμείνει ανοικτός μέχρι τις 21.00 μ.μ. Κυριακή 14 Απριλίου 2013 Ώρα 7.00 π.μ.: Ο Όρθρος και Αρχιερατική Θεία Λειτουργία στον Καθεδρικό Ι. Ναό Ευαγγελισμού της Θεοτόκου. Η ι. Εικόνα θα παραμείνει στον Ι. Ναό. Ώρα 18.00 μ.μ.: Ο Κατανυκτικός Εσπερινός και η Παράκληση της Παναγίας. Ο Καθεδρικός Ι. Ναός θα παραμείνει ανοικτός μέχρι τις 21.00 μ.μ. Δευτέρα 15 Απριλίου 2013 Ώρα 15.00 μ.μ.: Αναχώρηση ιεράς Εικόνος από τον Καθεδρικό Ι. Ναό Ευαγγελισμού της Θεοτόκου για το λιμάνι. ΣΤΟΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟ ΡΟΔΟΥ Σε κλίμα κατάνυξης έγινε χθες το πρωί η Δοξολογία και η Παράκληση της Παναγίας στον Ιερό Ναό του Ευαγγελισμού, όπου μεταφέρθηκε η εικόνα της Παναγίας της Σπηλιανής. Πλήθος κόσμου και εκπρόσωποι τοπικών αρχών και φορέων, παρακολούθησαν την τελετή η οποία ολοκληρώθηκε με τον χαιρετισμό που απηύθυνε καταρχήν ο σεβασμιότατος μητροπολίτης Ρόδου κ.κ. Κύριλλος ο οποίος αναφερόμενος στην θαυματουργή εικόνα της Παναγίας, την χαρακτήρισε ως το «καύχημα των Νισυρίων», και δεν παρέλειψε να εκφράσει τις ευχαριστίες του προς τον μητροπολίτη Κω και Νισύρου κ. Ναθαναήλ καθώς και στον Αρχιμανδρίτη του νησιού Στέφανο Καλλιστή, ο οποίος συνόδευσε την Αγία εικόνα και ευχήθηκε «η Παναγία να αυξάνει και να οδηγεί τη Νίσυρο στο δρόμο της πίστεως και της προόδου». Τον λόγο πήρε στη συνέχεια ο δήμαρχος Νισύρου Νικόλαος Καρακωνσταντίνου ο οποίος με τη σειρά του ευχαρίστησε όλους όσοι συνέβαλαν στο να γίνει η μεταφορά της θαυματουργής εικόνας στη Ρόδο και ευχήθηκε καλό προσκύνημα στους πιστούς. «Υλοποιήσαμε το όνειρο μας» είπε με τη σειρά της η πρόεδρος του Παννισυριακού Συλλόγου Ρόδου «Η Πορφυρίς» κ. Ελένη Κουμέντου η οποία τόνισε την σημαντική συμβολή των δύο Μητροπόλεων (Ρόδου και Κω) στην προσπάθεια που έγινε για την μεταφορά της Αγίας εικόνας της Παναγίας, την οποία και χαρακτήρισε «σταθμό στα 65 χρόνια λειτουργίας του συλλόγου» τους. Φορτισμένη συναισθηματικά η κ. Κουμέντου έκανε ιδιαίτερη μνεία στο έργο και την προσφορά στους κατοίκους του νησιού, του Αρχιμανδρίτη Στέφανου Καλλιστή στον οποίο και με απόφαση του συλλόγου απονεμήθηκε αναμνηστικό τιμητικό δίπλωμα για την προσφορά του αυτή. «Πήγα στη Νίσυρο για 15 μέρες και έμεινα 19 χρόνια» δήλωσε συγκινημένος ο Αρχιμανδρίτης, τονίζοντας πως η χθεσινή ημέρα ήταν ιδιαίτερη για τον ίδιο, καθώς επέστρεψε σε μία από τις δύο πατρίδες του! Η εικόνα της Παναγίας της Σπηλιανής θα παραμείνει στο νησί μας έως τη Δευτέρα 15 Απριλίου και σύμφωνα με το πρόγραμμα που έχει εκδοθεί από την Μητρόπολη Ρόδου ήδη από χθες τις 10 το βράδυ έχει μεταφερθεί από τον Ιερό Ναό του Ευαγγελισμού στο «Νισύρικο Σπίτι» (Βάλια Σεμερτζίδη 4, Ανάληψη).

Διαβάστε ακόμη

Καθολική αντίδραση στην Κάρπαθο για την τηλεοπτική σειρά "Κανακαρά", που ετοιμάζει το MEGA

Υποχώρηση φρεατίου αποχέτευσης στην περιοχή Σαν Φραντζίσκο της Ρόδου

Ρόδος: Ρετρό μηχανές και ιστορικά αυτοκίνητα στο 3ο Faliraki Oldtimer Festival»

Συγκινητική η γιορτή αποφοίτησης του Γυμνασίου Σορωνής

Ευρεία στήριξη των φορέων της Ρόδου στις πεζοδρομήσεις, την ανάπλαση της Πλατείας Κύπρου και τα νέα μέτρα κυκλοφορικής ρύθμισης

Η Σοφία Ζαχαράκη αποθεώνει τον Ηλ. Αναστασιάδη και τη Δωδεκανησιακή λύρα!

Β. Κικίλιας από Λειψούς: «Οι λύσεις για τα νησιά πρέπει να προέρχονται από ανθρώπους που γνωρίζουν βαθιά τις τοπικές ανάγκες»

Στους Λειψούς σήμερα ο Υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας - Δηλώσεις του νέου Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Φώτη Μάγγου