Με μία αγωνιστική αποκλεισμού έδρας τιμωρήθηκε από την Πειθαρχική Επιτροπή ο ʼγιος Λουκάς. Τσουχτερό χρηματικό πρόστιμο επιβλήθηκε στον Ηρακλή Μ.
Ένα εντός έδρας παιχνίδι μακριά από το γήπεδό του θα δώσει ο ʼγιος Λουκάς με απόφαση της Πειθαρχικής Επιτροπής της ΕΠΣΔ για τα όσα είχαν γίνει στο παιχνίδι πρωταθλήματος της Β κατηγορίας με την Ασπίδα Σ.
Εν τω μεταξύ, τσουχτερό χρηματικό πρόστιμο ύψους 120 Ευρώ καλείται να πληρώσει ο Ηρακλής Μ. μετά τα όσα του καταλογίστηκαν για το ματς με τον Εθνικό.
Η Πειθαρχική Επιτροπή επέβαλε τις παρακάτω ποινές:
Ατρόμητος-Θύελλα Π. (27 Μαρτίου)
* Στο σωματείο Θύελλα Π. την πειθαρχική ποινή της έγγραφης επίπληξης και χρηματικό πρόστιμο 30 Ευρώ.
Ηρακλής Μ.-Εθνικός (23 Μαρτίου)
* Στο σωματείο Ηρακλής Μ. την πειθαρχική ποινή της έγγραφης επίπληξης και χρηματικό πρόστιμο 120 Ευρώ (δις υπότροπος).
ʼγιος Λουκάς-Ασπίδας Σ. (20 Μαρτίου)
* Στο σωματείο ʼγιος Λουκάς την πειθαρχική ποινή της στέρησης του δικαιώματος να αγωνίζεται στην έδρα του για μία αγωνιστική και χρηματικό πρόστιμο 30 Ευρώ.
*Στο αναγραφόμενο στο Φύλλο Αγώνα μέλος του Δ.Σ. Μιλτιάδη Μπακίρη την πειθαρχική ποινή της έγγραφης επίπληξης.
Ζητούν από τον Απόλλωνα Απ. να ανακαλέσει
Η Πειθαρχική Επιτροπή επιβάλλει στο σωματείο Απόλλων Απ. και στον πρόεδρό του Τριαντάφυλλο Χατζηνικολάου την πειθαρχική ποινή της έγγραφης επίπληξης με την υποχρέωση να ανακαλέσει εντός πέντε ημερών από την κοινοποίηση της παρούσας απόφασης τις αναγραφόμενες στην ιστοσελίδα «xxsports.gr» στις 25 Μαρτίου (δημοσιεύτηκαν στην εφημερίδα «Πρόοδος» στις 27 Μαρτίου) δυσμενείς-δυσφημιστικές κρίσεις εις βάρος της ΕΠΣΔ, των οργάνων διαιτησίας και των διαιτητών του αγώνα Αναγέννηση Ε.-Απόλλων Απ. της 24ης Μαρτίου.
Η ανάκληση δημοσιευμένη στο ίδιο μέσο αποδεικνύεται με προσκόμιση στην διοργανώτρια από τον παραβάτη συγκεκριμένων αποδεικτικών στοιχείων.»