Θύμα υποκλοπών η Μπαρτσελόνα
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 455 ΦΟΡΕΣ
Κοριοί είχαν τοποθετηθεί στα γραφεία του προέδρου της Μπαρτσελόνα και στο "Καμπ Νόου", τα τελευταία 3 χρόνια, με σκοπό να καταγράφονται οι συζητήσεις και οι κινήσεις των διοικούντων τον σύλλογο, σύμφωνα με δημοσίευμα της "El Confidencial Digital".
Κοριοί είχαν τοποθετηθεί στα γραφεία του προέδρου της Μπαρτσελόνα και στο "Καμπ Νόου", τα τελευταία 3 χρόνια, με σκοπό να καταγράφονται οι συζητήσεις και οι κινήσεις των διοικούντων του συλλόγου.Αυτό αναφέρει η εφημερίδα "El Confidencial Digital" μέσω του ρεπορτάζ της, η οποία επικαλείται πηγές από την αστυνομία και από το σύλλογο.
Σύμφωνα πάντα με το δημοσίευμα, οι Αρχές ερευνούν σχετικά έγγραφα που εντόπισαν στα γραφεία της εταιρίας και ανακάλυψαν εγγραφές από το 2010, εποχή που συμπίπτει με την προκήρυξη προεδρικών εκλογών στο σύλλογο της Καταλονίας.
Οι ειδικοί της υπηρεσίας καταπολέμησης ηλεκτρονικού εγκλήματος έχουν αναγνωρίσει τη μέθοδο με την οποία οργανώθηκε το σύστημα κατασκοπίας, μέσω των ηχητικών αρχείων που αναλύονται εδώ και 15 ημέρες.
Για να διαβάσετε το υπόλοιπο κείμενο του Woop.gr, πατήστε ΕΔΩ! var switchTo5x=true; stLight.options({publisher: "a62b7025-1c15-422d-b317-4315738b6bb8"});

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News