Πέρασε ο Πλατανιάς και πέφτει στον Παναθηναϊκό
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 229 ΦΟΡΕΣ
Ο Πλατανιάς επικράτησε με 1-0 της Αναγέννησης στην Καρδίτσα με εύστοχο πέναλτι του Αναστασάκου στο 36 και σε συνδυασμό με το 3-1 του πρώτου αγώνα πέρασε στους "16" του Κυπέλλου Ελλάδος, όπου θα αντιμετωπίσει τον Παναθηναϊκό.
Ο Πλατανιάς επικράτησε με 1-0 της Αναγέννησης στην Καρδίτσα με εύστοχο πέναλτι του Αναστασάκου στο 36 και σε συνδυασμό με το 3-1 του πρώτου αγώνα πέρασε στους "16" του Κυπέλλου Ελλάδος, όπου θα αντιμετωπίσει τον Παναθηναϊκό.Για να διαβάσετε το υπόλοιπο κείμενο του Woop.gr, πατήστε ΕΔΩ! var switchTo5x=true; stLight.options({publisher: "a62b7025-1c15-422d-b317-4315738b6bb8"});

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News