Για αντιπολιτευτική τακτική κατηγορεί ο Μ. Σαββής τους επαγγελματοβιοτέχνες
Rodiaki NewsRoom
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 244 ΦΟΡΕΣ
Δεν άφησε αναπάντητη την ανακοίνωση της ομοσπονδίας επαγγελματιών και βιοτεχνών Δωδεκανήσου για το ΔΗΦΟΔΩ ο αντιδήμαρχος Μανώλης Σαββής, ο οποίος χτες με δηλώσεις του στα μέσα ενημέρωσης έκανε λόγο για αντιπολιτευτική τακτική.
Ειδικότερα αφού εξέφρασε την έκπληξή του για την απάντηση που έδωσε η ομοσπονδία σε άρθρο του για το δημοτικό φόρο το οποίο δημοσιεύθηκε την Κυριακή στον τοπικό τύπο, δεν έκρυψε την ενόχλησή του για την προσωπική επίθεση που δέχτηκε.
«Αρχικά νόμιζα ότι ήταν ανακοίνωση δημοτικής παράταξης» δήλωσε ο κ. Σαββής αν και πρόσθεσε ότι σέβεται τις θέσεις του κλάδου, και ότι είναι πρόθυμος να συζητήσει μαζί του για το θέμα.
Όμως εξέφρασε την αντίδρασή του για το γεγονός ότι περιείχε προσωπικά στοιχεία όπως είπε χαρακτηριστικά, λέγοντας ότι αν ακολουθούσε το επάγγελμά του θα έπαιρνε περισσότερα, όμως είναι επιλογή του να υπηρετήσει τα κοινά και τους πολίτες.
Διευκρίνισε επίσης ότι συμφωνεί απόλυτα για το υπέρογκο ποσοστό του προστίμου, και πρόσθεσε ότι ο ίδιος ήταν πρωτεργάτης της προσπάθειας που ξεκίνησε για αλλαγές και τροποποιήσεις καθώς είχε διαφωνίες σε ορισμένα σημεία του.
«Χρειάζονται ανατροπές όχι όμως να επικρατεί λογική ισοπέδωσης» είπε χαρακτηριστικά, και πρόσθεσε ότι με την ίδια λογική επειδή το κράτος είναι σπάταλο δεν θα πρέπει να πληρώνουμε τους φόρους.
Παράλληλα ο κ. Σαββής άσκησε έντονη κριτική στην ομοσπονδία για τη στάση της πάνω στα ζητήματα που αφορούν συγκεκριμένες δομές της Ρόδου δηλαδή την ΕΤΑΙΠΡΟΦΥΚΑ και τον ΠΡΟΤΟΥΡ, τις οποίες χαρακτήρισε κατακτήσεις, καθώς όπως είπε είναι αντιφατική και διαμορφώνεται κατά περίπτωση.
Τέλος ο αντιδήμαρχος Ροδίων υπογράμμισε ότι θα κριθεί για τη θητεία του και ότι είναι απαράδεκτο ορισμένοι να χρησιμοποιούν το δημοτικό φόρο ως αντιπολιτευτική τακτική. «Η αντιπολίτευση χωρίς πρόταση είναι χειρότερη και από την χειρότερη δημοτική αρχή» κατέληξε ο κ. Σαββής.