Υπάρχει πρόβλημα με το νυχτερινό τιμολόγιο της ΔΕΗ, αλλά θα διορθωθούν τα τιμολόγια.
Αυτό υποστηρίζει σε ανακοίνωσή της προς τους καταναλωτές μειωμένου τιμολογίου ο Διαχειριστής Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ) αναφέροντας τα εξής:
Πληροφορούμε τους καταναλωτές του διπλού τιμολογίου ότι: Η εγκατάσταση του νέου συστήματος που θα ρυθμίζει την εναλλαγή των δύο τιμολογίων, είναι στο τελευταίο στάδιο της ολοκλήρωσης και σύντομα θα τεθεί σε λειτουργία.
Το υφιστάμενο συγκρότημα του συστήματος εναλλαγής των τιμολογίων, δυστυχώς παρουσιάζει αδυναμία ενημέρωσης του συνόλου των δεκτών κατά την περίοδο μεγάλης ζήτησης ηλεκτρικής ενέργειας.
Η επιχείρηση επιφυλάσσεται να διορθώσει τα τιμολόγια που παρουσιάζουν αποκλίσεις νυκτερινής προς την ημερήσια κατανάλωση, για όλο το διάστημα στο οποίο παρουσιάζεται η δυσλειτουργία αυτή.
Aπό τον ΔΕΔΔΗΕ.