Την «κυανέρυθρη» φανέλα την οποία φορούσε τα περισσότερα χρόνια της μέχρι τώρα ποδοσφαιρικής του σταδιοδρομίας βγάζει από την ναφθαλίνη ο Βασίλης Μέντος.
Ο 22χρονος αμυντικός που ξεκίνησε από τις υποδομές του Διαγόρα και έπειτα μετακινήθηκε στον Διαγόρα Βατίου, αποφάσισε να επιστρέψει ύστερα από έναν χρόνο στην ομάδα του Γιάννη Καμπούρη.
Αμέσως μετά την «ακύρωση» της συμφωνίας για την παραμονή του και για δεύτερη σεζόν στον Φοίβο, ο νεαρός ποδοσφαιριστής εξέφρασε την επιθυμία του να επανενταχθεί στον σύλλογο της νότιας Ρόδου, κάτι φυσικά στο οποίο συναίνεσαν και οι Βατενοί, θεωρώντας τον ως έναν αξιόλογο παίκτη που μπορεί να βοηθήσει την ομάδα να επιτύχει τους στόχους της.
Ο Μέντος επέλεξε να επιστρέψει στον Διαγόρα αφ ενός γιατί θα έχει την δυνατότητα να διεκδικήσει πολύ περισσότερο χρόνο συμμετοχής, σε αντίθεση με τον Φοίβο, όπου ο χρόνος μοιράζεται λόγω των πολλών ποδοσφαιριστών που υπάρχουν στη διάθεση του τεχνικού Κώστα Πάττα. Παράλληλα όμως ένα ακόμη συν για την συμφωνία του με τους «κυανέρυρθους» ήταν ότι θα βρίσκεται πιο κοντά στο σπίτι του, αφού οι Βατενοί προπονούνται στο Καρακόνερο.
Εξάλλου οι μεταγραφικές κινήσεις του ιστορικού σωματείου της Α κατηγορίας, δεν έχουν ακόμη ολοκληρωθεί. Είναι δεδομένο ότι αναζητούνται δύο ποδοσφαιριστές που μπορούν να αγωνιστούν ως «μικροί» στην ενδεκάδα, αλλά και ένας ακόμη μεσοεπιθετικός.