ΑΠΑΛΛΟΤΡΙΩΣΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΧΕ Η ΡΟΔΟΣ;

ΑΠΑΛΛΟΤΡΙΩΣΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΧΕ Η ΡΟΔΟΣ;

ΑΠΑΛΛΟΤΡΙΩΣΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΧΕ Η ΡΟΔΟΣ;

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 379 ΦΟΡΕΣ

Για να μην μας τρελάνουν εντελώς, οι ΥΠΑ-τζίδες και οι λοιποί που θα επιχειρήσουν να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα, μήπως έχουν ακούσει ή μήπως γνωρίζουν ότι και πέριξ του αερολιμένα Διαγόρα της Ρόδου, είναι σε εξέλιξη εδώ και 15χρόνια τουλάχιστον διαδικασία απαλλοτριώσεων η οποία δεν προχωρά επειδή οι ιδιοκτήτες έχουν προσφύγει στην δικαιοσύνη, επειδή τους δίνουν πενταροδεκάρες για αποζημίωση; Αλλά είπαμε… το άσπρο – μαύρο μπορούν να κάνουν οι αθεόφοβοι για να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα. Τα ταμεία της Ρόδου να είνα καλά σε όλα τα επίπεδα. Του ΙΚΑ, της Εφορίας, της ΥΠΑ κλπ κλπ, από τα οποία βουτάνε και μασουλάνε χρόνια τώρα μεταφέροντάς τα σε άλλες περιοχές της χώρας, χωρίς να προσφέρουν ούτε τα μισά από αυτά που θα έπρεπε…! Μιχ.Μ.

Διαβάστε ακόμη

Ρόδος: Οι καθαρισμοί και οι αποψιλώσεις συνεχίζονται…

Η αλλαγή νοοτροπίας, το πρώτο βήμα

Αγωνία για το μέλλον των Κέντρων Πρόληψης

Φαρμακευτικό και υγειονομικό υλικό στο Β΄ Λιμενικό Φυλάκιο Ρόδου από τον Φαρμακευτικό Σύλλογο Δωδεκανήσου

Εκτεταμένο πρόγραμμα ασφαλτοστρώσεων από τον δήμο Ρόδου

Δημόσια κλήρωση για τις θέσεις στη λαϊκή αγορά του Αγίου Δημητρίου

Συνεχής επαγρύπνηση και προσοχή!

Επανεκλογή Στ. Σκάρου στην προεδρία του Τμήματος HJ-33 ΑΧΕΠΑ Ρόδου