Καστανίδης: Γιατί δεν αντέδρασε νωρίτερα ο Σημίτης;

Καστανίδης: Γιατί δεν αντέδρασε νωρίτερα ο Σημίτης;

Καστανίδης: Γιατί δεν αντέδρασε νωρίτερα ο Σημίτης;

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 393 ΦΟΡΕΣ

Ανοιχτό αφήνει ο Χάρης Καστανίδης το ενδεχόμενο να είναι υποψήφιος για την αρχηγία του ΠΑΣΟΚ. Σχολιάζοντας την κριτική Σημίτη στο Μνημόνιο διερωτάται γιατί δεν εξέφρασε νωρίτερα τις ενστάσεις του. Ασκεί κριτική σε πρώην υπουργούς που διαχωρίζουν τη θέση τ

Ανοιχτό αφήνει ο βουλευτής και πρώην υπουργός Χάρης Καστανίδης το ενδεχόμενο να είναι υποψήφιος για την αρχηγία του ΠΑΣΟΚ. Συγκεκριμένα κ. Καστανίδης ερωτηθείς σε εκδήλωση της εφημερίδας Free Sunday αν θα θέσει υποψηφιότητα είπε: "«Θα ήταν αστόχαστο να σκεφθεί κανείς ότι όσοι θα επιχειρήσουν να αλλάξουν την κεντροαριστερά στην Ελλάδα, θα είναι απόντες από τα μεγάλα στοιχήματα".

Σχολιάζοντας την κριτική που άσκησε ο Κώστας Σημίτης στο Μνημόνιο ο πρώην υπουργός σημείωσε:"Εχω μάθει στη ζωή κου να μην αποδομώ τίποτε που ανήκει στην ιστορία μου, την προσωπική και τη συλλογική. Με τον Κώστα Σημίτη, παρά το γεγονός ότι τον στήριξα όταν εκλέχθηκε, όταν ακόμη κανένας δεν έκανε λόγο και δεν χρησιμοποιούσε στο έρκος των οδόντων τη λέξη εκσυγχρονισμός, διαφώνησα, συγκρούστηκα μαζί του, αποχώρησα από την κυβέρνηση, για λόγους που είναι ευρύτερα γνωστοί, αλλά ουδέποτε τον αποδόμησα.

Γιατί κι αυτός είναι κομμάτι της ιστορίας, της συλλογικής ιστορίας και της προσωπικής μου ζωής. Κατά τον ίδιο τρόπο, ούτε τώρα θα τον αποδομήσω. Εχω μάθει να σέβομαι τα διαδοχικά βήματα στη ζωή μας, στη συλλογική ζωή και στην προσωπική ζωή. Και υπολογίζω ότι με τον ίδιο τρόπο θα πρέπει να συμπεριφέρεται ο καθένας από μας, άρα και ο ίδιος ο Σημίτης, σε σχέση με την ιστορία του κόμματος του οποίου ηγήθηκε.

Κατά την άποψη μου, ο κ. Σημίτης δικαιούται να εκφράζει την άποψη του ότι θα έπρεπε να ήταν καλύτερο το Μνημόνιο, αλλά θα έπρεπε να προστρέξει εκείνη τη δύσκολη περίοδο του Μαΐου του 2010 να προσφέρει τις πολύτιμες εμπειρίες του πρώην πρωθυπουργού".

Ο κ. Καστανίδης επισήμανε ακόμα ότι ως υπουργός στην κυβέρνηση του Γιώργου Παπανδρέου διαφώνησε ριζικά πολλές φορές στο Υπουργικό Συμβούλιο, αλλά δεν έβγαλε αυτές τις διαφωνίες προς τα έξω. Μάλιστα στηλίτευσε τη συμπεριφορά άλλων υπουργών, "οι οποίοι τότε αποφαίνονταν ότι κάναμε τα καλύτερα δυνατά, χωρίς καμιά επιφύλαξη, και ξαφνικά ανακάλυψαν -μετά την απομάκρυνση του κ. Παπανδρέου βέβαια- ότι ήταν λάθος αυτά που έγιναν την προηγούμενη περίοδο, παρά το γεγονός ότι ήταν συμμέτοχοι".

Για το ΠΑΣΟΚ υπογράμμισε ότι διέπραξε δύο πολιτικά λάθη. Όταν την Ανοιξη του 2010 δεν κάλεσε όλες τις πολιτικές δυνάμεις να συνεισφέρουν στην αντιμετώπιση της κρίσης και αργότερα, όταν δεν δέχτηκε την πρότασή του να προσφύγει σε εκλογές για να υπάρξει νομιμοποίηση της ακολουθούμενης πολιτικής.

Διαβάστε ακόμη

Νέοι ΚΑΔ: Τι αλλάζει για ξενοδοχεία, τουριστικά καταλύματα και επιχειρήσεις φιλοξενίας

Naval Group: Κρίσιμη χρονιά για το Πολεμικό Ναυτικό της Ελλάδας το 2026

Σχέδιο επιδότησης για το «κυνήγι» του λαγοκέφαλου: Τα σενάρια που εξετάζονται και η πρόταση να αφήσουν τη φύση να κάνει το... ξεκαθάρισμα

Ν. Κεραμέως: Το φύλο δεν μπορεί να επηρεάζει τον μισθό

Οι τομεάρχες της ΕΛ.Α.Σ – Όλα τα ονόματα

ΥΠΕΝ: Σε δημόσια διαβούλευση η Εθνική Στρατηγική για τα Ύδατα

AI Act: Η Ελλάδα αποκτά ολοκληρωμένο εθνικό πλαίσιο εφαρμογής του Kανονισμού της ΕΕ για την Τεχνητή Νοημοσύνη

Δημοσκόπηση Interview: Άνοδος για ΝΔ και ΕΛ.Α.Σ., σταθερό ΠΑΣΟΚ και πτώση για την «Ελπίδα» της Καρυστιανού