Μεξικό: Πέντε νοσηλευόμενοι σε κέντρο απεξάρτησης πέθαναν από δηλητηρίαση

Μεξικό: Πέντε νοσηλευόμενοι σε κέντρο απεξάρτησης πέθαναν από δηλητηρίαση

Μεξικό: Πέντε νοσηλευόμενοι σε κέντρο απεξάρτησης πέθαναν από δηλητηρίαση

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 362 ΦΟΡΕΣ

Πέντε χρήστες ναρκωτικών που νοσηλεύονταν σε κέντρο απεξάρτησης πέθαναν από δηλητηρίαση αφού κατανάλωσαν το γεύμα των Χριστουγέννων, μετέδωσαν τοπικά ΜΜΕ.

Πέντε χρήστες ναρκωτικών που νοσηλεύονταν σε κέντρο απεξάρτησης πέθαναν από δηλητηρίαση αφού κατανάλωσαν το γεύμα των Χριστουγέννων, μετέδωσαν τοπικά ΜΜΕ.

Ανάμεσα στα θύματα είναι ένα αγόρι 15 ετών.

ʼλλοι 37 άνθρωποι διακομίστηκαν από το κέντρο απεξάρτησης σε νοσοκομείο με συμπτώματα δηλητηρίασης. Το περιστατικό συνέβη στην πόλη Γουαδαλαχάρα, στο κεντρικό Μεξικό.

Ο Όσκαρ Μεχία Γκουτιέρες του Ερυθρού Σταυρού δήλωσε ότι το φαγητό ενδέχεται να είχε μολυνθεί με υδροκυάνιο -αν και ακόμα δεν είναι ξεκάθαρο εάν και κατά πόσον αυτό έγινε εσκεμμένα.

Τα θύματα παρουσίασαν συμπτώματα δηλητηρίασης αμέσως αφού έφαγαν το χριστουγεννιάτικο γεύμα.

Ένας 55χρονος εξέπνευσε ενώ βρισκόταν ακόμα στο κέντρο.

Διαβάστε ακόμη

Οι Αμερικανοί έδωσαν στη δημοσιότητα τη συμφωνία με το Ιράν: Ανοίγουν τα Στενά του Ορμούζ, αίρονται όλες οι κυρώσεις

Ανοιχτά Στενά του Ορμούζ, καταστροφή του εμπλουτισμένου ουρανίου, ειρήνη και στον Λίβανο: Τι περιλαμβάνει το Μνημόνιο Κατανόησης ΗΠΑ - Ιράν

Τουρκική παρενόχληση στο αεροσκάφος του Δένδια - Το έκαναν και στους Γάλλους και τους Ολλανδούς

Ανάλυση: Ο Ερντογάν εξάγει κρίση σε Αιγαίο, Ανατολική Μεσόγειο και Κύπρο για να παραμείνει Σουλτάνος

Δεν εξετάζουμε την επανένταξη της Τουρκίας στο πρόγραμμα των F-35, λέει ο Ρούμπιο

Πανικός ανοιχτά της Μαρμαρίδας: Βυθίστηκε «πειρατικό» σκάφος με 148 επιβάτες, πήδηξαν στη θάλασσα για να σωθούν

Ξυλοδαρμούς και βιασμούς από τους Ισραηλινούς κατά την κράτησή τους καταγγέλλουν οι ακτιβιστές του στολίσκου

ΗΠΑ και Ιράν κατέληξαν σε προσχέδιο συμφωνίας, μεταδίδουν ιρανικά ΜΜΕ