Ξήλωσαν ΑΤΜ από την Αγία Βαρβάρα
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 348 ΦΟΡΕΣ
Ένα ΑΤΜ της Παγκρήτιας Συνεταιριστικής Τράπεζας "ξήλωσαν" άγνωστοι δράστες τα ξημερώματα στην Αγία Βαρβάρα Ηρακλείου. Προανάκριση διενεργεί η Υποδιεύθυνση Ασφαλείας Ηρακλείου, ενώ είναι άγνωστο το χρηματικό ποσό που υπήρχε στο μηχάνημα.
Μία αυτόματη ταμειακή μηχανή (ΑΤΜ) της Παγκρήτιας Συνεταιριστικής Τράπεζας "ξήλωσαν" άγνωστοι δράστες τα ξημερώματα στην Αγία Βαρβάρα Ηρακλείου.Οι δράστες, στις 3:50' τα ξημερώματα, πιθανότατα, με ένα Ι.Χ. αγροτικό φορτηγό, "φόρτωσαν" την ΑΤΜ στο αυτοκίνητο και εξαφανίστηκαν.
Προανάκριση διενεργεί η Υποδιεύθυνση Ασφαλείας Ηρακλείου, ενώ είναι άγνωστο το χρηματικό ποσό υπήρχε μέσα στο μηχάνημα.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News