Γυρίζοντας κανείς στους άδειους και σκοτεινούς δρόμους της Ρόδου, ιδιαίτερα στις μέρες της κακοκαιρίας αυτόματα ανατρέχει στις προσπάθειες που γίνονται για την επιμήκυνση της τουριστικής σεζόν. Και το ερώτημα που αμέσως γεννάται είναι. Επιμήκυνση πώς; Με ποιά προσόντα; Ας σταματήσει λοιπόν προς το παρόν η συζήτηση και ας ξανανοίξει όταν ξεκινήσουν κάποιες προσπάθειες για αλλαγή της νοοτροπίας που υπάρχει και που δεν είναι άλλη απ αυτήν που χρόνια τώρα γνωρίζουμε. Δεν γίνεται παραπάνω, καλά είμαστε έτσι που είμαστε.