Κανένα ξενοδοχείο της Δωδεκανήσου δεν πρόκειται να υποστεί κυρώσεις από το υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης, αναφορικά με το θέμα απόκτησης πιστοποιητικού πυρασφάλειας, καθώς όλοι οι ιδιοκτήτες τους έκαναν χρήση της παράτασης και κατέθεσαν τα σχετικά δικαιολογητικά στην Πυροσβεστική Υπηρεσία. Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά από αρμόδιους του ΕΟΤ Δωδεκανήσου, όσοι ξενοδόχοι δεν είχαν στα χέρια τους το πιστοποιητικό πυρασφάλειας και εκμεταλλεύτηκαν τη νέα προθεσμία που δόθηκε, υποβάλλοντας το αίτημα για την απόκτησή του, δεν θα διωχτούν και δεν θα τους επιβληθούν ποινές. Αξίζει να σημειωθεί ότι, το αρχηγείο του Πυροσβεστικού Σώματος έστειλε στις κατά τόπους πυροσβεστικές υπηρεσίες έγγραφο με το οποίο ζητούσε την κατά προτεραιότητα εξυπηρέτηση των ξενοδοχείων αυτών, καθώς λόγω φόρτου εργασίας απαιτούνταν μεγάλο χρονικό διάστημα για την απόκτηση του πιστοποιητικού. Έτσι μέσα σε διάστημα περίπου 20 ημερών η υπόθεση τακτοποιείται. Με αυτό τον τρόπο οι ξενοδόχοι έχουν διασφαλίσει τη λειτουργία του καταλύματός τους καθώς και τη μη δίωξή τους. Αυτό αποδεικνύει ότι ανταποκρίθηκαν όλοι στο κάλεσμα του υπουργείου Ανάπτυξης και μόνο 5 ξενοδοχεία σε όλο το νομό δεν προχώρησαν στην υποβολή του αιτήματος. Πρόκειται για καταλύματα που είναι κλειστά καθώς δεν λειτουργούν πλέον, και ούτως ή άλλως δεν επηρεάζουν την τουριστική εικόνα της περιοχής και κατ` επέκταση της χώρας.Πάντως για τα αποτελέσματα του μέτρου που εφάρμοσε το υπουργείο Τουρισμού, θα δοθεί σήμερα συνέντευξη Tύπου στην Αθήνα από την υπουργό Φάνη ΠάλληΠετραλιά που θα αναφερθεί στα αποτελέσματα εφαρμογής του.