Ο Τσονγκά πέταξε εκτός τουρνουά Μόντρεαλ τον Φέντερερ (video)
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 333 ΦΟΡΕΣ
Μετά το Γουίμπλεντον, ο Ρότζερ Φέντερερ αποκλείστηκε για δεύτερη φορά από τον Τζο Βιλφρίντ Τσονγκά, στο τουρνουά του Μόντρεαλ αυτήν τη φορά, και παίρνει το δρόμο της επιστροφής όπως συνέβη και με τον Ράφα Ναδάλ (video).
Για δεύτερη φορά μέσα σ' ένα μήνα ο Ρότζερ Φέντερερ γνωρίζει τον αποκλεισμό στην προημιτελική φάση ενός τουρνουά από τον Τζο Βιλφρίντ Τσονγκά.Πρώτα ήταν το Γουίμπλεντον και τώρα το τουρνουά Μάστερς στο Μόντρεαλ του Καναδά, όπου ο Ελβετός σταρ (νο3 στον κόσμο) ηττήθηκε πάλι από το νεαρό Γάλλο (νο13) με 7-6 (7/3), 4-6, 6-1.
Στα ημιτελικά ο Τσονγκά θα αναμετρηθεί με τον Ισπανό Νίκολας Αλμάγκρο (νο8 στην παγκόσμια κατάταξη).
ΠΗΓΗ: www.woop.gr

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News