Έβαλε τα λεφτά στα ταμεία του ΠΑΟΚ ο Φλωρίδης

Έβαλε τα λεφτά στα ταμεία του ΠΑΟΚ ο Φλωρίδης

Έβαλε τα λεφτά στα ταμεία του ΠΑΟΚ ο Φλωρίδης

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 368 ΦΟΡΕΣ

Οι Βασίλης Φλωρίδης και Γιώργος Σαχπατζίδης έβαλαν τα 500.000 που είχαν υποσχεθεί στην ΠΑΕ ΠΑΟΚ και πλέον αναζητείται φόρμουλα χρησιμοποίησής τους.

Όπως είχαν υποσχεθεί από την ημέρα του δεύτερου αγώνα με την Βαλερένγκα στην Τούμπα, η πλευρά των Φλωρίδη και Σαχπατζίδη έβαλε το ποσό των 500.000 ευρώ στα ταμεία της ΠΑΕ ΠΑΟΚ αλλά πλέον αναζητείται ο τρόπος χρησιμοποίησής τους.

Ο Γιώργος Σαχπατζίδης και ο Βασίλης Φλωρίδης φάνηκαν συνεπείς σε όσα είχαν πει και πλέον ο λογαριασμός του ΠΑΟΚ είναι πλουσιότερος κατά μισό εκατομμύριο, αλλά ακόμα δεν έχει βρεθεί τρόπος να αξιοποιηθούν αυτά τα λεφτά, αφού λείπουν ακόμα κάποια έγγραφα που θα τους δώσουν αυτή τη δυνατότητα.

Ο λόγος είναι γιατί η τωρινή διοίκηση του ΠΑΟΚ δεν μπορεί να κάνει χρήση του ποσού αν δεν φτάσει το έγγραφο από τη νομική υπηρεσία και μέχρι να βρεθεί αυτό ίσως περάσει αρκετό διάστημα ακόμα.

ΠΗΓΗ: www.woop.gr

Διαβάστε ακόμη

Οι Δωδεκανήσιοι που θα συμμετάσχουν στο πανελλήνιο αναπτυξιακό στίβου Κ16 στη Θήβα

Δυναμώνει το κέντρο του ο Ευαγόρας με τον Νικόλαο Λυκομήτρο

Επιστροφή της Ειρήνης Παπαεμμανουήλ στον Σταυρό Καλυθιών και νέες ανανεώσεις

Έζρα Μανιόν: «Σπουδαία πρόκληση ο Κολοσσός»

Από τον Ζέφυρο προς την Καλλιθέα οι δεύτερες «Παράκτιες Διαδρομές» του ΑΣΙΑΘ Ρόδου

Στα ρεκόρ του Βαλκανικού του Βόλου η Ραφαέλα Σπανουδάκη με την ομάδα 4x100

Και τη νέα περίοδο στον Ταξιάρχη Καλάθου ο Κυριάκος Στελλάς

Παραμένουν στον Ορφέα οι Θεόφιλος Τσικούρης και Μαρσέλ Μιρασί